English

دبیر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در گیلان:

جشنواره «شعر قدس» در گیلان برگزار می شود

دبیر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در استان گیلان گفت: جشنواره «شعر قدس» به‌منظور حمایت از ملت شریف و مظلوم فلسطین در استان گیلان برگزار می‌شود.

جشنواره «شعر قدس» در گیلان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، اسماعیل بلالایی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس و با بیان اینکه روز قدس، روز همبستگی ملی و وحدت میان مسلمانان جهان است، اظهار داشت: به‌مناسبت روز جهانی قدس، نخستین جشنواره «شعر قدس» در استان گیلان برگزار می‌شود.

 دبیر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در استان  گیلان از برگزاری برنامه‌های ویژه روز قدس توسط این جمعیت در استان گیلان خبر داد و افزود: همبستگی و وحدت ملی میان مسلمانان به‌عنوان رمز پیروزی قدس شریف محسوب می‌شود و اراده مقاومت ملت فلسطین را در مقابل رژیم اشغالگر صیهونیستی افزایش می‌دهد.

بلالایی با تاکید بر اینکه جشنواره «شعر قدس» برای نخستین بار به‌منظور حمایت از ملت شریف و مظلوم فلسطین در استان گیلان برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: این جشنواره با همبستگی و حضور شاعران برجسته و مطرح استان گیلان در روز جهانی قدس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سیاست این جمعیت در نشر معارف قدس شریف و با بیان اینکه جامعه امروز نیازمند تبیین اهمیت روز قدس و شناخت مقاومت ملت فلسطین است اظهار داشت: ترویج مفاهیم فرهنگی مقاومت فلسطین در قالب شعر، می‌تواند تاثیراتی اثرگذار بر ذهن مخاطب داشته باشد.

دبیر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در استان گیلان از گردآوری مجموعه اشعار شعرای گیلانی با مضمون حمایت از ملت فلسطین برای نخستین بار در استان خبر داد و تاکید کرد: گردآوری مجموعه اشعار مذکور از ماه مبارک رمضان سال گذشته آغاز شده و هم اکنون در مرحله اخذ مجوز قرار دارد.

بلالایی با تاکید بر اینکه حضور باشکوه مردم ولایتمدار استان گیلان در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه شرعی، اخلاقی و ملی است ابراز داشت: حضور و مشارکت گسترده همه آحاد مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس موجب اتحاد و انسجام بیشتر بین مسلمانان جهان می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه