English

معاون گردشگری مازندران خبر داد:

اقامت بیش از ۳۳ میلیون نفر شب گردشگر تابستانی در مازندران

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: از ابتدای تیر تا پایان شهریور امسال ۳۳ میلیون و ۶۲۸ هزار و ۶۶ نفرشب با افزایش ۱۴ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال در مازندران اقامت کردند.

اقامت بیش از ۳۳ میلیون نفر شب گردشگر تابستانی در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، مهران حسنی اظهار داشت :ظرفیت استان برای اسکان مسافران و گردشگران،  بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفرشب اقامت شامل هتل ، متل ، هتل آپارتمان ، مهمانپذیر ، مجتمع‌های تفریحی و توریستی ، اقامتگاه‌های بوم گردی ، خانه مسافر ، تاسیسات ساحلی، کمپینگ ها، زائرسرا‌ها و مناطق نمونه گردشگری است.

موی ادامه داد : از ابتدای تیر تا پایان شهریور امسال ۳۳ میلیون و ۶۲۸ هزار و ۶۶ نفرشب با افزایش ۱۴ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال در مازندران اقامت کرده اند  که این میزان در شش ماه نخست امسال ۶۲ میلیون و ۲۵۵ هزار و ۹۴۷ نفرشب با افزایش ۴۳ درصدی به ثبت رسید.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به ۳ هزار و ۹۸۲ مورد بازرسی و نظارت تابستان امسال بر تاسیسات گردشگری  گفت: ۱۱۹ مورد تذکر و اخطار به این تاسیسات داده شد.

حسنی، مجموع بازدید کنندگان از جاذبه‌های گردشگری مازندران را ۲۴ میلیون و ۱۱۲ هزار و ۹۷۹ نفر اعلام کرد و افزود: شهرستان‌های بابلسر، نوشهر، نور، رامسر و چالوس بیشترین گردشگران مقیم در تابستان امسال را به خود اختصاص داده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه