English

پیام مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش برای حضور پر شور در راهپیمایی ۲۲بهمن

رحیم سرهنگی در پیامی به مناسبت 45 امین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن گفت: جزیره کیش به پشتوانه حضور مردم ولایی، امسال نیز همچون سالهای گذشته صحنه نمایش اقتدار وهمدلی ایرانیان است .

پیام مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش برای حضور پر شور در راهپیمایی ۲۲بهمن
به گزارش خبرگزاری موج کیش

، دراین پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران، سرآغاز دوره ای پر از امید برای ستمدیدگان عالم است گفت: شرح مبارزه و پیروزی مردم ایران در انقلاب 57، نوری از امید در دل مردم ستمدیده دنیا روشن کرد زیرا که مشروعیت این نهضت به پشتوانه حضور وخواست مردم ایران بود اتفاقی که پیش از آن مفهومی نداشت.

رحیم سرهنگی افزود: مردم شریف ایران اسلامی در فراز ونشیب های بسیار کشورمان همواره اتحاد وهمدلی خود را به جهانیان نشان داده اند و همچون انقلاب 57 دست در دست هم برای توسعه واعتلای این سرزمین در بزنگاههای تاریخی کنار هم ایستاده اند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش درادامه ضمن دعوت از شهروندان وگردشگران جزیره کیش برای حضور مقتدرانه در راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: امروز نیز کشور عزیزمان در گذر از مشکلات و تحریم ها به پشتوانه همدلی و انسجام مردم ایران اسلامی، محکم تر از همیشه گام برمی دارد و در 45 امین بهار پیروزی انقلاب اسلامی حمایت و حضور مردم غیور کشورمان باز هم راهپیمایی 22 بهمن را به جلوه گاه باشکوهی از غیرت وعزتمندی مردم ایران اسلامی تبدیل می کند. 

گفتنی است جزیره کیش هرساله در راهپیمایی 22 بهمن یکپارچه اتحاد وهمدلی است و شهروندان وگردشگران این جزیره با حضور پرشور در این راهپیمایی جلوه زیبایی از انسجام و اقتدار ایرانیان درمیان آبهای نیلگون خلیج فارس به نمایش می گذارند.

  امسال جزیره کیش در دهه مبارک فجر میزبان گردشگران زیادی از سراسر ایران اسلامی است که جشن ها وبرنامه های این دهه را با استقبال بی نظیری مواجه کرده است .

شایان ذکر است جشن بزرگ یوم الله ۲۲ بهمن از ساعت ۹ و سی دقیقه صبح روز یکشنبه در سه راه پردیس آغاز می شود و از ساعت 10 مراسم راهپیمایی از سه راه پردیس، جنب کلینیک امام علی (ع) آغاز می شود و راهپیمایان این مسیر را به سمت اسکله تفریحی طی می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه