English

امام جمعه کیش :

توطئه علیه ملت ایران با جواب دندان شکن همراه است

امام جمعه کیش گفت: هرگونه حماقت رژیم صهیونیستی با پاسخ ویران کننده جمهوری اسلامی ایران روبرو می‌شود

توطئه علیه ملت ایران با جواب دندان شکن همراه است
به گزارش خبرگزاری موج کیش

، حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز با اشاره به حملات موشکی سپاه پاسداران به مقر تروریست‌ها و حامیان رژیم صهیونیستی گفت: توان نظام جمهوری اسلامی ایران حامل پیام اقتدار ایران برابر تهدید دشمنان است.

وی به حمله موشکی سپاه به مقر تروریست‌های صهیونیست و داعش اشاره کرد و گفت: این اقدام شروع انتقام است و همزمانی آن یعنی هردو، کانونِ شرارت در منطقه هستند و باید نابود شوند.

امام جمعه کیش استفاده از موشک با قابلیت بُرد بیش از هزار و دویست کیلومتر را گوشزد جدی به رژیم صهیونیستی اعلام کرد و گفت: اسرائیل حماقت کند با حملات موشکی ایران روبرو می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز، جاسوسان رژیم صهیونیستی را محکوم به نابودی دانست و تاکید کرد: توطئه علیه ملت ایران با جواب دندان شکن همراه است.

وی به روز غزه هم اشاره و با بیان اینکه سلاح ایمان و توکل با پشتوانه قدرت مردم از همه سلاح‌های نظامی قوی‌تر است، گفت: روز غزه روز پایان شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی و روز شکست حامیان آنان است.

امام جمعه کیش تاکید کرد: روز غزه روز بشارت فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره نابودی این غده سرطانی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین بی نیاز به حمایت‌های مردم یمن از غزه نیز اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونسیتی در باتلاق گرفتار شده است و اگر دست از جنایات خود برندارد در جبهه‌های بیشتری با محور مقاومت روبرو خواهد شد.

وی با تبریک ماه رجب به فضایل حضرت علی علیه السلام نیز پرداخت و گفت: اولین فردی که به پیامبر اکرم (ص) ایمان آورد و حتی جان خود را فدای ایشان و اسلام کرد، حضرت علی علیه السلام بود.

امام جمعه کیش افزود: فداکاری‌های حضرت علی (ع) در نبرد‌های مختلف به ویژه خیبر، بدر، خندق و احد ستودنی است و نشان دهنده اخلاص امیر المومنین (ع) در راه اسلام بود.

حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز به برگزاری مراسم اعتکاف نیز اشاره کرد و با دعوت جوانان برای حضور در این مراسم معنوی، گفت: اعتکاف عبادت ناب است و هرچه انسان از دنیا فاصله بگیرد و با تقوا زندگی کند به رستگاری نزدیک‌تر می‌شود.

وی به دیدار ائمه جمعه با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: نماز جمعه محلی برای موعظه‌های اخلاقی، اجتماعی و سیاسی است و آگاه کردن مردم از قضایای داخلی و خارجی، تشویق مردم به حضور در انتخابات، افزایش جمعیت، کاهش سن ازدواج، تسهیل گری در امر ازدواج و جلوگیری از اسراف در زندگی از توصیه‌های خطبای نماز جمعه است.

امام جمعه کیش گفت: در نماز جمعه رضایت خداوند و رضایت مردم و بیان کردن مسایل و مشکلات مردم در جامعه مورد توجه است.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، مردم ایران نجیب، انقلابی، مومن و معتقد به دین و نظام هستند و نباید عجولانه قضاوت کرد و جذب مشارکت مردم را در دستور کار قرار داد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مردم مالک اصلی کشور هستند و خدمتگزاری به آنان باید اصل و محور مسئولان باشد، فرمودند: مردم هم حق دارند و هم تکلیف دارند که در امر سیاسی انتخابات حضور گسترده داشته باشند.

امام جمعه کیش با اشاره به ولادت حضرت امام جواد علیه السلام، گفت: ایشان در هشت سالگی به امامت رسید و با طاغوت، تزویر، انحراف دین، دنیاپرستی و ثروت اندوزی مبارزه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه