English

امام جمعه کیش:

یکی از رویدادهای مهم انتخابات مجلس خبرگان است

امام جمعه کیش بیان داشت : در انتخابات یازدهم اسفند مردم باید کسانی را انتخاب کنند که لایق، صالح، مومن و انقلابی، با تقوا و موقعیت شناس باشند.

یکی از رویدادهای مهم انتخابات مجلس خبرگان است
به گزارش خبرگزاری موج کیش

، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی نیاز در خطبه‌های نماز جمعه گفت: ایران اسلامی به هیچ کشوری چشم طمع ندارد و از جمهوری اسلامی ایران هیچ خطری ملت و دولتی را تهدید نمی‌کند.

وی با اشاره به ۱۸ آذر سالروز معرفی عراق به عنوان آغازگر جنگ تحمیلی، افزود: این پیروزی جمهوری اسلامی ثابت کرد ما آغاز گر جنگ نبودیم، ولی اگر دشمن تعرض کند ملت ایران در صحنه حاضر است و امروز هم فرماندهی محور مقاومت بر عهده ایران اسلامی است.

امام جمعه کیش به انتفاضه مردم فلسطین برابر رژیم جعلی صهیونیستی نیز اشاره کرد و افزود: صهیونیست‌ها با حمایت آمریکا و هم پیمانانش تلاش کردند خاورمیانه جدید را تشکیل دهند و مرز‌های جغرافیایی منطقه تغییر کند، اما با شکل گیری شاخه‌های نظامی در فلسطین و حضور حزب‌الله لبنان و مهمتر از آن حمایت جمهوری اسلامی ایران بعنوان محور مقاومت توطئه آن‌ها ناکام ماند و با طوفان الاقصی زمینه نابودی صهیونیست‌ها فراهم شد.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی نیاز یکی از رویداد‌های مهم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران را برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری در سال ۱۳۶۱ عنوان کرد و افزود: در انتخابات یازدهم اسفند مردم باید کسانی را انتخاب کنند که لایق، صالح، مومن و انقلابی، با تقوا و موقعیت شناس باشند.

وی انتخاب حضرت آیت الله خامنه‌ای را بعنوان رهبر معظم انقلاب اسلامی بلافاصله پس از رحلت حضرت امام خمینی (ره) مهمترین عملکرد این مجلس دانست که نیرنگ‌های بدخواهان ایران را خنثی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیاز، ۱۹ آذر سالروز تشکیل شورای‌عالی انقلاب فرهنگی را یادآور شد و گفت: دشمنان ارزش و هویت انقلاب ما را با تهاجم فرهنگی هدف قرار داده اند و لازم است شورای عالی انقلاب فرهنگی بعنوان عالی‌ترین دستگاه فرهنگی کشور، برای مقابله با این تهاجم راهکار ارائه کند.

امام جمعه کیش از شورای عالی انقلاب فرهنگی خواست راهبرد‌های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مناطق آزاد و گردشگری را تدوین و ابلاغ کند.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی نیاز اصلاح وضع موجود در مناطق آزاد را بسیار مهم دانست چرا که در زمان حاضر وضعیت اقتصادی، تجاری و اجتماعی در این مناطق مطلوب نیست.

وی استمرار این وضعیت را موجب افزایش مشکلات در مناطق آزاد عنوان کرد و خواستار تدبیر مناسب و ایجاد تحول در این مناطق به منظور استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت و فرصت‌های آن برای نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

امام جمعه کیش با قدردانی از برخی اقدامات دولت سیزدهم برای پیشرفت کشور توسعه عمرانی و بهداشتی تاکید کرد: نقد‌هایی نیز به عملکرد برخی مسئولان وارد است، اما در نقد باید جانب انصاف را رعایت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی نیاز حل مشکلات معیشتی مردم را از اولویت‌های برنامه‌های دولتمردان برشمرد و افزود: این مسئله نیاز به تحول و صبر دارد و مردم هم ثابت کرده اند تحمل روز‌های سخت را دارند، ولی در این راه نباید تبعیض و بی عدالتی باشد.

امام جمعه کیش، سالروز شهادت آیت الله دستغیب سومین شهید محراب را نیز گرامیداشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه