English

رونمایی از طرح بزرگ «زعفران کارت»

در راستای برون‌رفت از مشکلات و حمایت و بهبود حقوق عامه کشاورزان، شرکت طلای سرخ ایرانیان و بانک تجارت اقدام به ارائه خدمتی نوین تحت عنوان «زعفران کارت» نمودند.

رونمایی از طرح بزرگ «زعفران کارت»

 به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی باشگاه خلاقیت، آموزش، حمایت و بهره وری زعفران یونسکو ایران(اوسک)؛ زعفران به عنوان یکی از محصولات کشاورزی استراتژیک ایران، طی سال‌های گذشته همواره با مشکلاتی مانند نبود امنیت اقتصادی و عدم حمایت از دسترنج کشاورزان روبرو بوده است.

بواسطه این طرح مبلغ زعفران خریداری شده در سررسید مورد توافق، به‌صورت تضمینی، توسط بانک تجارت به حساب زعفران کارت کشاورز واریز می‌شود.

مدیرعامل شرکت طلای سرخ ایرانیان در آیین رونمایی از «زعفران کارت» که در کارخانه نوآفرینی زنجیره ارزش زعفران واقع در تربت‌حیدریه برگزار شد، گفت: از جمله دغدغه‌های زعفران‌کاران، دریافت وجه حاصل از فروش زعفران خود،  در موعد مقرر بود که این مشکل با همکاری بانک تجارت برطرف شد.

سیداحسان مصطفوی _ رئیس کل باشگاه خلاقیت، آموزش ،حمایت و بهره وری زعفران یونسکو ایران(اوسک) افزود: میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای هر کارت، ۲۰ میلیارد ریال است. بر این اساس شرایطی برای کشاورزان فراهم شده تا قادر باشند با استفاده از این کارت، اعتبار خود را به لایه‌های بعدی نظیر خرید پیاز، کود و دیگر نیازمندی‌ها منتقل کنند.

 معاون طرح و برنامه خانه صمت جوانان ایران نیز می باشد،   با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۲هزار بهره‌بردار زعفران در باشگاه مشتریان شرکت طلای سرخ ایرانیان شناسایی شده‌اند، گفت: این طرح دارای سه ضلع کشاورز، شرکت طلای سرخ و بانک تجارت است که بر اساس قاعده «برد برد» هر سه ضلع به نسبت مناسب سود برده و لذا طرح دارای آینده‌ای درخشان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت طلای سرخ ایرانیان در خصوص مزایای زعفران کارت‌ اظهار کرد: کاهش هزینه در کل زنجیره و در نتیجه حذف واسطه‌های غیرضروری از جمله مزایای این کارت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه