English

حسین زاده:

جیرفت، پایش تصویری می شود

شهردار جیرفت: با نصب دوربین‌های مداربسته ایجاد امنیت و حراست از لوازم و اماکن عمومی انجام می‌شود که این امر اقدام مناسبی جهت هوشمندسازی پایش تصویری است.

جیرفت، پایش تصویری می شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمان؛ مهندس نعمت الله حسین زاده، شهردارجیرفت از خریداری و نصب دوربین های مدار بسته  در  سطح شهر جیرفت خبر داد.

شهردارجیرفت افزود : ۶ دوربین نظارت تصویری در مکان های پر تردد شهر نصب و مورد بهره برداری قرار گرفته  است.

مهندس حسین زاده با بیان علت نصب دوربین های پایش تصویری در جیرفت تصریح کرد: نصب دوربین های مداربسته  در راستای انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع جرائم در سطح شهر اجرا شده است.

شهردار جیرفت بیان داشت :نصب دوربین های مداربسته در سطح شهر همچنان ادامه دارد و بزودی مرکزمانیتورینک شهر جیرفت راه اندازی می شود.

وی افزود: راه اندازی مرکز مانیتورینگ با هدف بهره مندی از سیستم هوشمند و دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی در سطح شهر به صورت الکترونیکی در راستای کنترل بار ترافیکی و کاهش آمار تصادفات و افزایش امنیت اهمیت دارد.

وی ابرازامیدواری کرد:با راه اندازی مرکز مانیتورینگ کنترل ترافیک شهری و رعایت قوانین از سوی شهروندان شاهد بهبود وضعیت ترافیک شهر، کاهش آمار تصادفات و سوانح رانندگی باشیم.

وی با اشاره به اینکه پایش تصویری در سطح شهر تخلفات رانندگی را کنترل و امنیت شهر را افزایش می‌دهد اظهار داشت: با نصب دوربین‌های مداربسته  ایجاد امنیت و حراست از لوازم و اماکن عمومی انجام می‌شود که این امر اقدام مناسبی جهت هوشمندسازی پایش تصویری است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر