English

امام جمعه کرمانشاه:

رئیس جمهور شهید تراز قوه مجریه را ارتقا داد

نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیام این مطلب کهحجت الاسلام رئیسی تراز ریاست جمهوری را ارتقاء داد، تاکید کرد : حضور همه اقشار مختلف مردم در تشییع شهید جمهور و همراهان ایشان، چشم دشمن را کور کرد.

رئیس جمهور شهید تراز قوه مجریه را ارتقا داد
به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه

،حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار کرد: امروز کسانی می‌توانند در جایگاه ریاست جمهوری قرار بگیرند که همچون شهید رییسی مخلص، مومن، انقلابی، دلسوز و فساد ستیز باشند و در عرصه میدان و دیپلماسی لحظه ای آرام نداشته و جهت گیری ولی فقیه را در اداره امور کشور مد نظر داشته باشند.

وی ضمن قدردانی از حضور مردم در تشییع پیکر شهدای خدمت گفت: یکی از جنبه های مهم تقوا، داشتن تقوای سیاسی است که مومن در همه شرایط زمان شناس بوده و به تکلیف خود عمل کند؛ حضور گسترده مردم در آیین تشییع رییس جمهور و همراهان ایشان، انقلابی در کشور به پا کرد.

وی با یادآوری اینکه زمان آغاز خدمت و شهادت شهید رییسی با ولادت امام هشتم تقارن داشت، گفت: رییس جمهور طلبه ای یتیم بود و این نشان می دهد که انقلاب اسلامی چنین شخصی را به درجه ای می رساند تا تمام ملت برای او عزاداری و یک چهارم دنیا برایش عزای عمومی اعلام کند.

امام جمعه کرمانشاه پرتلاش بودن و خستگی ناپذیری را دیگر ویژگی شهید رییسی برشمرد و افزود: ایشان به همراه وزیر امور خارجه با ۲۸ سفر خارجی ظرف مدت سه سال و نشان دادن قرآن و عکس حاج قاسم در صحن سازمان ملل عرصه را بر دشمن تنگ کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه