English

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:

فعالان فرهنگی، هنری، انتشاراتی و قرآنی در چهاردهمین نمایشگاه علوم قرآن و عترت کرمانشاه حضوری پررنگ دارند

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از حضور پررنگ فعالان فرهنگی، هنری، انتشاراتی و قرآنی در چهاردهمین نمایشگاه علوم قرآن و عترت کرمانشاه خبر داد.

فعالان فرهنگی، هنری، انتشاراتی و قرآنی در چهاردهمین نمایشگاه علوم قرآن و عترت کرمانشاه حضوری پررنگ دارند
به گزارش خبرنگار کرمانشاه خبرگزاری موج

، محسن کرمیان، رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه درباره مهم‌ترین فعالیت‌های رویداد بزرگ فرهنگی و قرآنی استان گفت: چهاردهمین دوره نمایشگاه علوم قرآن و عترت استان کرمانشاه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان از ۱۶ تا ۲۰ فروردین، صبح‌ها از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲ ظهر و بعدازظهرها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ برای بازدید عموم فعال است.

وی ادامه داد: وجه تمایز نمایشگاه امسال با نمایشگاه‌های سنوات گذشته حضور فعال ادارات، ارگان‌ها و سازمان‌هایی است که بیشترین ارتباط را با حوزه کودکان و نوجوانان دارند و می‌تواند تاثیر بسزایی در ترویج فرهنگ قرآنی در بین این اقشار داشته باشد.

کرمیان تصریح کرد: در کنار آن، امسال محافل انس با قرآن و جلسات تفسیر نیز فعال هستند و در سایر فعالیت‌های فرهنگی و هنری در چهاردهمین نمایشگاه علوم قرآن و عترت استان نیز در زمینه خطاطی، علاوه بر نمایش آثار ماندگار بزرگان استانی همچون آیت‌الله نجومی، زنده‌نویسی خوشنویسی قرآنی را هم داریم و نقاشی قرآنی و علوم دینی و نمایش‌های خیابانی هم بهتر و پربارتر از نمایشگاه گذشته اجرا خواهد شد.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خاطرنشان کرد: در بخش فرهنگی هم برگزاری محافل ادبی، شعر و داستان اجرایی می‌شود. البته این محافل بیشتر در بخش جنبی نمایشگاه همچون محافل حفظ، تفسیر و تلاوت قرآن کریم و همچنین بخش تلاوت خانگی متمرکز خواهد بود.

وی افزود: امسال علاوه بر موارد یادشده بخش بسیار حائز اهمیت، حضور یک بخش ناشر است که به نمایندگی از ۴۱ ناشر فعال قرآنی کشور حدود ۳ هزار عنوان کتاب را با کتیبه‌های بسیار زیبای قرآنی و دینی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهد که به نوبه خود می‌تواند به غنای هر چه بیشتر این رویداد قرآنی در استان بیفزاید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه