English

چهاردهمین نمایشگاه علوم قرآن و عترت افتتاح شد

به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، چهاردهمین نمایشگاه علوم قرآن و عترت با حضور معاونت منابع انسانی استانداری افتتاح شد.

چهاردهمین نمایشگاه علوم قرآن و عترت افتتاح شد
به گزارش خبرنگار کرمانشاه خبرگزاری موج

، چهاردهمین نمایشگاه علوم قرآن و عترت استان از ۱۶ لغایت ۲۱ فروردین ماه، همزمان با ایام ماه مبارک رمضان در محل نمایشگاه دائمی کرمانشاه افتتاح شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با دعوت از تمامی همشهریان کرمانشاهی برای حضور پرشور از این رویداد فرهنگی قرآنی استان، در خصوص کم و کیف روند برگزاری نمایشگاه اظهار داشت: در این رویداد مهم قرآنی که در واقع ماحصل خدمات و تولیدات یک ساله بهترین فعالین قرآنی استان است، در معرض دید و انتخاب کلیه بازدیدکنندگان قرار می گیرد و می طلبند که همشهریان عزیز در این فرصت مهم فرهنگی حداکثر بهره را ببرند.

پوریا جلالی در خصوص مهمترین برنامه‌های ارائه شده در نمایش علوم قرآن و عترت این دوره استان گفت: برگزاری محافل انس با قرآن و تفسیر، غرفه‌های کودن و نوجوان، غرفه‌های حجاب و عفاف از مهمترین برنامه‌های ارائه شده در این نمایشگاه خواهد بود.

وی با بیان این مطلب که در این رویداد فرهنگی سعی می شود که از برترین قاریان خانگی استان تجلیل و تقدیر به عمل آید، خاطرنشان ساخت: علاوه بر این عرضه بیش از ۳ هزار عنوان کتاب، محصولات قرآنی و نرم افزارهای قرآنی در این نمایشگاه با تخفیف ۱۰ الی ۴۰ درصدی به علاقمندان ارائه خواهد شد.

گفتنی است که چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت کرمانشاه با حضور بیش از ۴۰ غرفه متنوع روزانه از ساعت ۹:۳۰ صبح الی ۱۲ میزبان عموم مردم در کنار مدارس کرمانشاهی و از ساعت ۱۶ الی ۲۱ برای بازدید سایر علاقمندان فعال می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه