English

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه معرفی شد

طی مراسمی با حضور مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از خدمت علی صفدری در سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تقدیر و پوریا جلالی به عنوان سرپرست انتخاب شد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، در مراسم ویژه تودیع و معارفه علی صفدری مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در خصوص اهم اقدامات انجام شده در حدود دو سال فعالیتش ابراز داشت: طی این مدت رویکردهای مهمی را سعی داشتم که در ارکان مختلف و متکثر فرهنگی پیاده سازی کنم که از جمله مهم‌ترین های آن می توان به عدالت در حوزه فرهنگ و رسانه اشاره کرده، به طور مثال در آموزش های این حوزه به تمام نقاط استان حتی نقاط محروم توجه داشتیم.

ارشاد

 وی ادامه داد: ارائه آموزش در حوزه های مختلف یکی دیگر از رویکردهای ما در این مدت بود که اقدامات قابل توجهی را در این حوزه عملیاتی شد و در کنار آنها  توجه به نیروی انسانی از دیگر اولویت ها طی این مدت بوده است.

مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه از برگزاری برنامه های مختلفی همچون جشنواره های تئاتر، موسیقی، تجسمی، شعر و مد و لباس یاد کرد و گفت: همچنین برای اولین بار با برگزاری نمایشگاه قرآنی، قرارگاه قرآنی استان هم تشکیل شد.

وی به همکاری خود با دستگاه های حوزه فرهنگ هم اشاره کرد و افزود: طی این مدت به جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی هم توجه داشتیم.

صفدری در پایان گفت: با وجود تلاش های صورت گرفته، کماکان کاستی ها و ضعف هایی هم بود که آنها را شناسایی و احصاء کرده و به سرپرست جدید آنها را انتقال دادم و اکنون سنگر را به ایشان به عنوان یک سرباز ارزشی می سپارم.

ارشاد

ادامه دهنده خدمات مدیرکل پیشین با گستردگی بیشتر هستم

در ادامه پوریا جلالی نیز با تقدیر از خدمات زیاد مدیرکل پیشین با بیان اینکه قطعا ادامه دهنده خدمات ایشان در سطح وسیعتری هستم، خطاب به جامعه فرهنگ و هنر استان گفت: قول می دهم تمام وقت و تجربه خود را در راه خدمتگزاری به شما و مردم استان صرف کنم.

وی ادامه داد: اگر زیرساخت ها و پشتوانه لازم را در حوزه فرهنگ و رسانه داشته باشیم، می توانیم کرمانشاه را به کانون رخدادهای فاخر فرهنگی و هنری تبدیل کنیم.

جلالی یکی از رویکردهای خود را همکاری و همراهی با دستگاه های فرهنگی همسو عنوان کرد و گفت: برای رسیدن به بهترین‌ها به همیاری و همراهی این دستگاه‌ها نیاز داریم.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه همچنین به پرسنل این اداره کل قول داد، برای تامین رفاهیات آنها تلاش کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه