English

فرماندار کرمانشاه شایعه بازشماری آرا را تکذیب کرد

فرماندار کرمانشاه با تکذیب شایعه بازشماری آرا در حوزه انتخابیه کرمانشاه، گفت: صحت و سلامت انتخابات در این حوزه انتخابیه تائید شده است.

فرماندار کرمانشاه شایعه بازشماری آرا را تکذیب کرد
به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه

، محمدرضا آمویی با اشاره به جلسه مشترک هیئت اجرایی و هیئت نظارت شهرستان کرمانشاه در روز سه‌شنبه هفته جاری گفت: در این جلسه موارد اعتراضی از سوی نامزدهای انتخابات بررسی و با توجه به عدم ارائه مستندات و مدارک کافی‌ از سوی معترضان، صحت و سلامت انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه مورد تائید قرار گرفت.

فرماندار کرمانشاه با تکذیب شایعه بازشماری آرا در حوزه انتخابیه کرمانشاه افزود: این نشست مشترک با حضور تمام اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت شهرستان کرمانشاه برگزار شد و با توجه به عدم ارائه مستندات و مدارک کافی از سوی معترضان، صحت و سلامت انتخابات مورد تائید قرار گرفت.

 اخیراً برخی کانال‌های خبری در فضای مجازی مدعی بازشماری برخی از صندوق‌های رأی در حوزه انتخابیه کرمانشاه شده بودند که با توجه به اظهارات فرماندار کرمانشاه این ادعاها تکذیب می‌شود.

در انتخابات مجلس شورای اسلامی، از حوزه انتخابیه کرمانشاه محمد رشیدی بعنوان منتخب اول مردم این شهرستان انتخاب شد و انتخابات برای تعیین دو نماینده دیگر این شهرستان به دور دوم کشیده شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه