English

دادستان کرمانشاه:

۱۰۰ متخلف انتخاباتی در کرمانشاه تاکنون دستگیر شده‌اند

دادستان کرمانشاه اعلام کرد: در شعب اخذ رأی کرمانشاه قریب ۱۰۰ نفر به دلیل جرائم انتخاباتی دستگیر شدند.

۱۰۰ متخلف انتخاباتی در کرمانشاه تاکنون دستگیر شده‌اند
به گزارش خبرنگار کرمانشاه خبرگزاری موج

، حمیدرضا کریمی، امروز ۱۱ اسفند در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات استان، با اشاره به حضور خوب مردم استان در انتخابات، گفت: باید قدردان این حضور و مشارکت خوب مردم فهیم استان باشیم.

وی با بیان اینکه روند برگزاری انتخابات با آرامش در جریان است، گفت: تاکنون مشکلی خاصی که روند انتخابات را دچار مشکل کند، گزارش نشده است.

دادستان کرمانشاه با اشاره به گزارش برخی جرائم و تخلفات انتخاباتی، گفت: در این زمینه دستگیری هایی هم داشته ایم. یک مورد هم درگیری میان طرفداران کاندیداها در اسلام آبادغرب رخ داد که تعدادی به این علت بازداشت شدند.

کریمی از دستگیری قریب ۱۰۰ نفر در سطح استان به دلیل جرائم انتخاباتی خبر داد و افزود: عمده این افراد کسانی بودند که خارج از شعب اخذ رای قصد خرید و فروش رای داشتند که توسط ضابطین دستگیر شدند و به پرونده آنها خارج از نوبت رسیدگی می شود.

دادستان کرمانشاه با بیان اینکه عمده مراجعه رای دهندگان در ساعات پایانی اخذ رای است، گفت: احتمال درگیری میان طرفداران کاندیداها در ساعات شلوغی شعب بیشتر می شود و در همین راستا بدون هیچ تعارفی با متخلفین برخورد کرده تا سلامت و امنیت انتخابات دچار مشکل نشود.

وی ابراز امیدواری کرد، خروجی این حضور و مشارکت تشکیل یک مجلس قوی و اثرگذار باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه