English

دادستان کرمانشاه:

اماکن هنجارشکن کرمانشاه پلمب می‌شوند

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از برخورد جدی دستگاه قضایی با تعدادی از تالارها و رستوران‌های کرمانشاه خبر داد که در روزهای اخیر اقدام به برگزاری جشن های هنجارشکنانه کرده بودند.

اماکن هنجارشکن کرمانشاه پلمب می‌شوند
به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه

، حمیدرضا کریمی در جمع خبرنگاران، با اشاره به هنجارشکنی روزهای اخیر برخی از تالارها و رستورانهای مطرح کرمانشاه، اظهارکرد: بدنبال انتشار کلیپ‌ها و وصول گزارشاتی مبنی بر اقدام خلاف مقرارت قانونی و شرعی چند تالار و رستوران معروف در کرمانشاه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: متاسفانه این اماکن پذیرایی در روزهای اخیر بویژه در شب چله اقدام به برگزاری جشن هایی به صورت مختلط کرده و باعث جریحه دار شدن قلب خانواده های معظم شهدا و مردم انقلابی و شهید پرور کرمانشاه شده بودند.

دادستان کرمانشاه با بیان اینکه شناسایی و پلمب این چند مرکز پذیرایی در دستورکار قرار گرفته، عنوان کرد: اجازه نمی دهیم عده ای معدود با اقدامات هنجارشکنانه خود تلاش کنند  فضای جامعه را به ابتذال بکشانند.

وی تاکید کرد: اقداماتی که موجب جریحه دار شدن عفت و اخلاق عمومی جامعه شود، خط قرمز دستگاه قضایی است و با مسببین آن به شدت و بدون هیچگونه اغماضی برخورد صورت می گیرد.

کریمی تاکید کرد: کرمانشاه استانی است که در طول هشت سال دفاع مقدس جوانان پاک زیادی را تقدیم این آب و خاک کرده و مردم شهیدپرور آن همواره پای آرمان های امام(ره) و انقلاب ایستاده اند و اجازه نمی دهیم عده‌ای فضای این شهر را با چنین قبح شکنی‌هایی مسموم کنند.

وی در ادامه به اتاق اصناف و سایر دستگاه های متولی دستور داد نظارت خود را بر فعالیت این اماکن، بویژه در برخی از ایام سال افزایش دهند و گفت: در صورت مشاهده هرگونه کوتاهی با این دستگاه‌ها به دلیل کم کاری برخورد می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه