English

دادستان کرمانشاه:

۱۲۲۱ مجرم حرفه ای کرمانشاه شناسنامه‌دار شدند

دادستان کرمانشاه از شناسنامه دار شدن ۱۲۲۱ مجرم حرفه ای و سابقه دار کرمانشاه به منظور کنترل و نظارت بیشتر بر آنها خبرداد.

۱۲۲۱ مجرم حرفه ای کرمانشاه شناسنامه‌دار شدند
به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه

، حمیدرضا کریمی در جمع خبرنگاران، با اشاره به لزوم کنترل و نظارت بیشتر بر مجرمین حرفه ای و سابقه دار، اظهارکرد: در این راستا از یکی دو سال قبل طرح شناسایی و ثبت اطلاعات مجرمین حرفه ای و سابقه دار در کشور و به تبع در استان کرمانشاه آغاز شد. 

وی افزود: به این منظور تاکنون ۱۲۲۱ مجرم حرفه ای و سابقه دار در استان کرمانشاه شناسایی و مشخصات آنها در سامانه کنترل محرمین حرفه‌ای ثبت شده است. 

به گفته این مسئول، برای ۹۳۰ نفر از مجرمین حرفه ای و سابقه دار استان هم با تشکیل یک بانک اطلاعاتی جامع پرونده شخصیت تدوین شده است. 

دادستان کرمانشاه هدف از اجرای این طرح را کاهش تکرار جرم و ایجاد آرامش و امنیت برای مردم عنوان کرد و گفت: طبق این طرح، مجرمان جرائم مهم و مخل امنیت و آسایش مردم شناسنامه دار شده و به طور مداوم مورد رصد و پایش قرار می گیرند. 

وی در خصوص جرائمی که مشمول این طرح هستند هم گفت: حدود ۲۰ عنوان مجرمانه شامل قتل، نزاع دسته جمعی، آدم ربایی، جعل و کلاهبرداری و ... هستند که جزو جرائم خطرناک به شمار می‌آیند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه