English

رئیس پلیس استان کرمانشاه:

امسال بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه کشف شده است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام ۲باند قاچاق مواد مخدر در کرمانشاه و کشف ۱۲۱ کیلوگرم تریاک و شیشه از آنها با تلاش پلیس خبر داد.

امسال بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه کشف شده است
به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه

، سردار مهدی حاجیان عصر امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه اعضای ۲ باند، قصد انتقال محموله های مخدر از استان های شرقی کشور به کرمانشاه را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر حرکتی اعضای هر ۲ باند شده و طی عملیات هایی جداگانه در ورودی شهر کرمانشاه آن ها را متوقف و بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

سردار حاجیان افزود: در این بازرسی ها مجموعا ۱۲۱ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۱۰۵ کیلو تریاک و ۱۶ کیلوگرم شیشه به همراه سه قبضه اسلحه کلاشینکف و یک قبضه کلت کشف و پنج عضو باند دستگیر شدند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا ۲۸ آذر بیش از ۲ تن و ۶۶۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ۳۲ باند توزیع مواد نیز متلاشی شده است.

وی با اشاره به دستگیری ۱۸۲ قاچاقچی در استان با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یادآوری کرد: در این راستا چهار هزار و ۵۲۳ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۵ هزار و ۶۷۷ معتاد متجاهر نیز جمع آوری شده اند.

سردار حاجیان همچنین از کشف ۱۸ قبضه اسلحه از قاچاقچیان مواد مخدر، تخریب ۹ واحد محل عرضه مواد و پلمب ۳۰۵ واحد دیگر خبر داد و گفت: آن هایی که در این وادی قدم می گذارند بدانند دستبند سرد پلیس در انتظارشان خواهد بود و حتما به سزای عملشان می رسند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه