English

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در غرب پایتخت؛

کشف ۴۵ کیلوگرم حشیش از متهمان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در حومه غرب تهران و کشف بیش از 45کیلو حشیش خبر داد.

کشف 45 کیلوگرم حشیش از متهمان
به گزارش خبرگزاری موج

، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزییات خبر گفت: در پی انجام اقدامات پیچیده پلیسی و اطلاعاتی باند بزرگ قاچاق مواد مخدر به سرکردگی یکی از قاچاقچیان سابقه دار و حرفه ای شناسایی و پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه نهم این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی در ادامه افزود : به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه ی متهمان مشخص شد نامبردگان ضمن اجاره یک واحد صنعتی کشاورزی و در پوشش خدمات کشاورزی اقدام به قاچاق مواد افیونی می کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با تجمیع اطلاعات بدست آمده ماموران ضمن بکارگیری شیوه های نوین پلیسی موفق به شناسایی هر 2عضو باند مذکور شدند و پس از هماهنگی با مقام قضایی عملیات دستگیری متهمان را آغاز کردند.

سرهنگ باباپور بیان داشت: ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه با رعایت تمامی موازین شرعی و قانونی به محل فعالیت متهمان ورود کرده و ضمن دستگیری دو تن از قاچاقچیان در بازرسی از محل موفق به کشف 45کیلو 500گرم حشیش شدند.

رئیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد:متهمان پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و ضمن انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه