English

استاندار کرمانشاه:

دولت نگاه ویژه‌ای به پروژه‌های ملی استان کرمانشاه داشته باشد

استاندار کرمانشاه گفت: پروژه‌های بزرگ و ملی کرمانشاه همچون راه آهن نیازمند توجه ویژه هیات دولت است.

دولت نگاه ویژه‌ای به پروژه‌های ملی استان کرمانشاه داشته باشد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، محمد طیب صحرایی در نشست کارگروه اشتغال استان کرمانشاه با حضور سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: وزیر کار یک عضو موثر هیات دولت است و از ایشان خواستاریم نظر مساعد دولت را بر استان کرمانشاه جلب و متمرکز کند.

وی با بیان اینکه برخی از ظرفیت‌های کرمانشاه مورد غفلت قرار گرفته، اظهار کرد: راه آهن کرمانشاه -خسروی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های مغفول مانده که فعال سازی آن می‌تواند به اندازه دهه‌ها کارگاه، اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم به همراه داشته باشد.

صحرایی ادامه داد: این پروژه می‌تواند کمک بسزایی به رونق صادرات استان و حتی کشور  باشد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه ۴۱ درصد صادرات ایران به عراق از کرمانشاه صورت می‌گیرد و راه آهن تسهیل‌گر آن خواهد بود، گفت: به علاوه سالانه ۱۲۰ میلیون تن تولید صنعتی، ۲۰ میلیون تن تولید معدنی و ۵ میلیون تن تولید کشاورزی در کرمانشاه داریم که راه آهن جابجایی آن را تسهیل می‌کند.

صحرایی افزود: معتقدم راه آهن در جابجایی زوار از محور شرق به غرب و برعکس نیز بسیار اثرگذار است.

استاندار کرمانشاه گفت: خواستار ارزیابی دقیق بهره‌مندی کرمانشاه از ظرفیت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستیم و معتقدیم میزان بهره‌مندی از این پتانسیل‌ها در کرمانشاه مناسب نیست.

صحرایی همچنین خواستار ارتقای شاخص‌های بهره‌مندی‌ کرمانشاه از ظرفیت‌های وزارت کار و همه زیرشاخه‌های آن خصوصا هلدینگ‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه