English

وزیر کار در کرمانشاه:

استان کرمانشاه مستعد سرمایه گذاری است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به استان کرمانشاه، سرمایه گذاری بخش خصوصی و شرکت های دولتی را لازمه کاهش چشم گیر نرخ بیکاری استان عنوان کرد.

استان کرمانشاه مستعد سرمایه گذاری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سید صولت مرتضوی در حاشیه بازدید از کارخانه صنایع بسته بندی بیستون تامین کرمانشاه ضمن مثبت ارزیابی کردن روند اجرای پروژه، ابراز داشت: پروژه صنعتی کارخانه صنایع بسته بندی بیستون که جزو پروژه‌های مصوب سفر ریاست جمهوری است و با ارزیابی مجدد برای تامین اعتبار لازم به سازمان تامین اجتماعی و بانک عامل سپرده شده بود و خوشبختانه روند پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است.

وزیر کار ابراز امیدواری کرد: طی بررسی های کارشناسی با حوزه استانداری، در آینده نزدیک با بهره‌برداری از این پروژه محصولات بسته بندی وارد چرخه تولید شود.

 

رسیدن نرخ بیکاری کرمانشاه به تراز کشوری نیازمند سرمایه‌گذاری است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: ما برای اینکه یک تراز و توازن در کشور ایجاد بشود و نرخ بیکاری استان را به نرخ بیکاری متوسط کشور نزدیک کنیم، حتما باید سرمایه گذاری در بخش ها و شرکتهای دولتی و هم بخش خصوصی انجام شود.

مرتضوی خاطرنشان ساخت:البته در سفر اول رئیس جمهور تصمیمات خوبی در حوزه وزارت صنعت، معدن و تجارت همچون کارخانه اسید سیتریک، کارخانه کارتن و کاغذ و طرح های توسعه ای خودرو سازی تصمیم گیری شد که با گذشت زمان پیشرفت‌های خوبی گزارش شده است.

وی افزود: طبق بررسی‌های به عمل آمده کارخانه اسیدسیتریک به بهره‌برداری رسیده و افزایش ظرفیت خودروسازی هم در دستور کار قرار گرفته است و امیدواریم فردا در کارگروه تسهیل بتوانیم بودجه و اعتبار لازم را برای تکمیل پروژه صنایع بسته بندی بیستون تامین کنیم.

گفتنی است که پروژه صنایع بسته بندی بیستون که از سال ۱۳۸۹ شروع شده است تاکنون با تزریق بودجه مصوب سفر اول رئیس جمهور به استان به رشد فیزیکی ۵۰ درصدی دست یافته است.

جدول پروژه صنایع بسته‌بندی کاغذ

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه