English

استاندار کرمانشاه:

در یک سال اخیر توانسته‌ایم رشد نرخ بیکاری کرمانشاه را متوقف کنیم

استاندار کرمانشاه گفت: نرخ بیکاری استان در بدو ورود من به استان آزاردهنده و رو به افزایش بود. اما در یک سال اخیر باوجود مشکلات ناشی از زلزله، توانسته‌ایم رشد نرخ بیکاری را متوقف کنیم.

در یک سال اخیر توانسته‌ایم رشد نرخ بیکاری کرمانشاه را متوقف کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، بازوند در نشست با کارکنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص توقف نرخ بیکاری، اظهار داشت: نرخ بیکاری کرمانشاه در بدو ورود من به استان آزاردهنده و رو به افزایش بود. اما در یک سال اخیر باوجود مشکلات ناشی از زلزله، توانسته‌ایم رشد نرخ بیکاری را متوقف کنیم.

استاندار کرمانشاه افزود: تبلور زحمات و خدمات کارکنان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در کارگروه اشتغال محسوس است و از تلاش‌های مدیرکل سابق جناب آقای یاوری و مدیرکل فعلی جناب آقای دکتر عزیزی صمیمانه سپاسگزارم.

وی گفت: اگر به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ارائه‌شده از سوی مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت تدبیر و امید به‌خوبی عمل شود و مردم مثل همیشه پای‌کار باشند، از تنگنای تحریم‌های اقتصادی به‌سلامت عبور خواهیم کرد.

مقام عالی استان تصریح کرد: اشتغال اساساً باید توسط سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به وجود بیاید و ما مسؤولین باید در این میان نقش تسهیلگر داشته باشند و موانع را از مسیر سرمایه‌گذاران برداریم لذا رفع موانع بروکراسی و تسریع در پاسخگویی در بررسی درخواست‌های سرمایه‌گذاران باید از اولویت‌های نظام اداری ما باشد.

بازوند بیان داشت: جنگ اقتصادی دشمنان با توپخانه جنگ روانی و فرهنگی علیه ملت ایران راه‌اندازی شده است تا با ناکارآمد جلوه دادن نظام باعث دلسردی ملت شوند اما اساس موضوع این است که اقتدار ملت و نظام ایران برای دشمنان ما آزاردهنده است.

وی در پایان گفت: نرخ بیکاری استان در بدو ورود من به استان آزاردهنده و رو به افزایش بود اما در یک سال اخیر باوجود مشکلات ناشی از زلزله، توانسته‌ایم رشد نرخ بیکاری را متوقف کنیم و امیدواریم با حرکت و همراهی مردم و عمل به سند اشتغال استان، از پایان امسال سیر نزولی در نرخ بیکاری داشته باشیم و این مهم، دست‌یافتنی و میسر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه