English

وزیر کار در جلسه ستاد تسهیل کرمانشاه:

۱۰ پروژه جدید صنعتی برای رفع ناترازی نرخ بیکاری کرمانشاه تعریف می‌شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ستاد تسهیل استان کرمانشاه با تاکید بر همکاری جهادی تمام دستگاه‌های برای کاهش نرخ بیکاری استان،گفت: علاوه بر رفع موانع یک پروژه نیمه کاره، تعداد ۱۰ طرح بی‌نام نیز با اختیارات استان تعریف شود.

۱۰ پروژه جدید صنعتی برای رفع ناترازی نرخ بیکاری کرمانشاه تعریف می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سیدصولت مرتضوی در دومین روز از سفر به استان کرمانشاه، در جلسه ستاد تسهیل ضمن شنیدن مشکلات سه پروژه استانی، ابراز داشت: بزرگ‌ترین مشکلی در رابطه با اشتغال گریبان استان را گرفته موازی‌کاری و به نوعی جزیره‌ای عمل کردن دستگاه‌های مختلف است .

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه برون‌رفت استان کرمانشاه از معضل بیکاری را جذب سرمایه گذار دانست و تاکید کرد: در استان‌های دیگر برای جذب سرمایه‌گذار تمامی ارگان‌ها و دستگاه‌های دولتی بسیج می‌شوند، اما متاسفانه در استان کرمانشاه با وجود ظرفیت‌های بالا و بکر، جذب سرمایه‌گذار با ایجاد دست‌اندازه‌ای بروکراسی اداری، با کندی روبه‌رو است.

وی تصریح کرد: علاوه بر تعیین‌تکلیف پروژه‌های استان به‌منظور نیل به تک‌نرخی شدن نرخ بیکاری در استان کرمانشاه، تعداد ۱۰ پروژه بی‌نام دیگر نیز باید با اختیارات استاندار کرمانشاه به پیوست پروژه‌های اولویت‌دار دوره اول سفر رئیس‌جمهور به کرمانشاه اجرایی شود.

وزیر کار با بیان این مطلب که استان کرمانشاه از ظرفیت‌های بالای طبیعی، مرزی و انسانی برخوردار است، خاطرنشان کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمادگی دارد، به شرط رفع موانع اداری، در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به اجرایی شدن پروژه‌های صنعتی اقدام کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه