English

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه:

زوار اربعین از امکانات رفاهی مرز خسروی برای استراحت حتما استفاده کنند

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه با تاکید بر وجود امکانات رفاهی مطلوب در مرز خسروی، گفت: با توجه به استقبال خوب زوار پیش بینی می شود امسال بیش از ۶۵۰ تردد در مرز خسروی ثبت شود.

زوار اربعین از امکانات رفاهی مرز خسروی برای استراحت حتما استفاده کنند

سردار کیاست سپهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، در خصوص آخرین وضعیت رفاهی مرز خسروی برای زوار اربعین ابراز داشت: طی دو سالی که مرز خسروی مجددا بازگشایی شده در سال گذشته مرز ۱۲ ساعته بود اما امسال مرز بصورت ۲۴ ساعده فعال است و هنوز به اربعین نرسیده آمار تردد زوار به دوبرابر افزایش یافته است و تمامی امکانات کاملا فراهم است.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه تاکید کرد: هماهنگی بین دو کشور بسیار عالی است و زائران بدون مشکل از پایانه‌ها عبور می کنند، ۹۹ درصد زائرانی که مرز خسروی را برای پیاده روی اربعین انتخاب کرده‌اند ، از مجموع خدمات ارایه شده راضی هستند و این سبب می گردد که بتوانیم با برنامه ریزی ظرفیت ها را بالا ببریم و امکانات لازم را برای ۱/۵ تا ۲ میلیون زائر برای سال های آتی را فراهم کنیم.

وی با بیان این مطلب که امسال هم پیش بینی می شود حدود ۶۵۰ زائر از مرز خسروی تردد داشته باشند، خاطرنشان ساخت: با توجه به افزایش حجم زوار در روزهای منتهی به اربعین، توصیه من زائران عزیز این است که مدت توقفشان را در کربلا و شهرهای مذهبی عراق کوتاه کرده و حتما قبل از خروج از مرزهای داخلی توقف و استراحت کافی را داشته باشند تا از تصادفات احتمالی جلوگیری به عمل آید.

سردار سپهر با تاکید بر اینکه خوشبختانه تاکنون سانحه جاده‌ای خاصی در مسیرهای داخلی و خارجی مرز خسروی نداشته ایم، توصیه کرد: زوار عزیز از امکانات استراحتگاهی مستقر در مرزها چند ساعتی استفاده کنند که سفر زیارتی سالم و بی خطری را تجربه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه