English

برق ۹۰ بانک و دستگاه پرمصرف کرمانشاه قطع شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از قطع برق ۹۰ دستگاه اجرایی پر مصرف در کرمانشاه خبر داد.

برق ۹۰ بانک و دستگاه پرمصرف کرمانشاه قطع شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از قطع برق ۹۰ دستگاه اجرایی پر مصرف در کرمانشاه خبر داد و گفت: روز یکشنبه ۲۵ تیرماه برق این ادارات و بانک‌ها به دلیل عدم توجه به دستورالعمل های کاهش مصرف قطع شد.

محمد مرادی  با اشاره به مصوبه هیات وزیران در خصوص ضرورت کاهش مصرف برق و پایش مستمر مصرف دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: برق ادارات و مراکز دولتی که کاهش ۳۰درصدی مصرف در ساعات کاری را رعایت نکنند، قطع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه بیان کرد: میزان کاهش باری که با تغییر ساعت کاری در ادارات رخ داده حدود ۱۵ مگاوات بوده که معادل کاهش حدود چهار درصدی مصرف است که امیدواریم هرچقدر به سمت روزهای گرم پیش برویم، میزان مدیریت مصرف برق در ادارات بیشتر شود.

 

وی افزود: برنامه‌هایی در راستای مدیریت مصرف از سوی وزارت نیرو و شرکت توانیر ابلاغ شده است تا دستگاه‌های اجرایی، نهادهای عمومی و غیردولتی نسبت به مدیریت و کاهش مصرف برق اقدام کنند و بتوانیم از پیک بار تابستان امسال عبور کنیم.

مرادی اضافه کرد: برخی دستگاه‌های اجرایی و ادارات نسبت به مصوبه هیات وزیران در خصوص کاهش مصرف بی‌توجه هستند که در این زمینه به آن‌ها تذکراتی داده شده است و در صورت تکرار و عدم رعایت، نسبت به قطع برق آن‌ها اقدام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه