English

مدیرعامل توزیع برق کرمانشاه:

برق ۱۵ اداره پرمصرف قطع شد

مدیرعامل توزیع برق کرمانشاه از عدم ثبت رکورد جدید مصرف برق در استان خبر داد و گفت: از ابتدای فصل گرما تا کنون بیشترین پیک روز در تاریخ ۱۷ تیر ماه و به میزان ۷۷۹ مگاوات بوده است.

برق ۱۵ اداره پرمصرف قطع شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از سهم ۲.۵ درصدی تغییر ساعت کاری دستگاه‌ها در مدیریت پیک بار خبر داد و گفت: تاکنون برق حدود ۱۵ اداره و بانک پرمصرف استان قطع شده است.

محمد مرادی از عدم ثبت رکورد جدید مصرف برق در کرمانشاه خبر داد و ابراز داشت: از ابتدای فصل گرما تا کنون بیشترین پیک روز را در تاریخ ۱۷ تیر ماه و به میزان ۷۷۹ مگاوات و بیشترین پیک شب را نیز ۱۴ تیر و به میزان ۷۹۳ مگاوات داشتیم.

وی گفت: با اقداماتی که در راستای مدیریت پیک بار انجام شده، فعلا شاهد ثبت رکورد جدیدی از مصرف برق نبوده و خوشبختانه ناپایداری شبکه وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در نظر گرفتن مشوق و پاداش برای مشترکین بخش خانگی را از جمله این اقدامات برشمرد و عنوان کرد: از ابتدای فصل گرما میزان مصرف برق مشترکین بخش خانگی ۳.۳ درصد کاهش یافته و در همین راستا خرداد ماه حدود ۲۲ میلیارد ریال پاداش مدیریت مصرف به مشترکین خانگی استان اختصاص یافته است.

مرادی همچنین از اخطار به مشترکین پرمصرف خانگی خبر داد و تاکید کرد: این اخطار فعلا به مرحله قطع برق نرسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه