English

مدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه:

مسجد خاستگاه هنر انقلاب اسلامی است

مدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه گفت: مسجد کارکردهای فراوانی دارد یکی از این کارکردها در حوزه فرهنگ و هنر است به گونه ای که می توان گفت مسجد خاستگاه هنر انقلاب اسلامی است.

مسجد خاستگاه هنر انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، حجت الاسلام کلات پور، با اشاره به خاستگاه هنر و نقش آن در انتقال آموزه ها و ارزش های ناب انقلابی و اسلامی گفت: مسجد کارکردهای فراوانی دارد یکی از این کارکردها در حوزه فرهنگ و هنر است به گونه ای که می توان گفت مسجد خاستگاه هنر انقلاب اسلامی است.

مدیر کانونهای مساجد کرمانشاه ادامه داد: در طی 4 دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی قدری از این هنر تأثیرگذار فاصله گرفتیم و اتفاقی به این شکل را در مساجد شاهد نبودیم.

وی خاطر نشان ساخت: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در راستای مردمی سازی تئاتر و تربیت هنرمندان متعهد و ارزشی پرورش یافته در مساجد، در اقدامی کم نظیر و بی سابقه در دهه های گذشته، سعی در زنده کردن هنر تئاتر و نمایش در مساجد دارد.

کلات پور تصریح کرد: اولین دوره آموزشی مدرسه تئاتر شبستان که با حضور اساتید برجسته تئاتر و سینمای ایران به دنبال کشف و پرورش استعدادهای بچه های مسجد در زمینه های نمایشنامه نویسی، بازیگری، کارگردانی و تئاتر کاغذی است

وی گفت: حضور چهره های برجسته و ارزشمندی که امروز در کرمانشاه میزبان آنان هستیم فرصتی مغتنم و بی تکرار برای اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد است که در محضر اساتید برجسته و ارزشی که خود از هنرمندان انقلابی و متعهد هستند به کسب علم و تجربه بپردازند.

وی تاکید کرد: هنر نمایش شعبده نیست در واقع هنری است که از درون بازیگر و حس او نشأت گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه