English

ویژه برنامه‌های دهه کرامت در ایلام برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد ایلام از برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در ایلام خبر داد.

ویژه برنامه‌های دهه کرامت در ایلام برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، حجت الاسلام علی چراغی پور پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: بیش از ۴۰۰ برنامه به مناسبت دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه ها در طول دهه نخست خردادماه از ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) تا ولادت امام رضا (ع) با مشارکت نهادها و ارگان های مختلف برگزار می شود افزود: برنامه های مذکور شامل گرامیداشت ولادت حضرت معصومه (س) و بزرگداشت روز دختر، تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه، بزرگداشت احمد ابن موسی(ع) و ولادت امام رضا(ع) هستند‌.

چراغی‌پور برگزاری محافل انس با قرآن کریم، تشکیل نشست های بصیرتی در کانون های مساجد و ولایت، تجلیل از دختران محجبه و دختران جانبازان، برپایی نمایشگاه، اهدا هزار و ۵۰۰جلد کتاب در مساجد شهرستان های مهران و دهلران، توزیع و اهدا کتاب ویژه ولادت امام رضا(ع)، رونمایی از کتاب زن در آئینه ۵۰ حدیث و فضاسازی تبلیغی را از جمله این برنامه ها عنوان کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این ایام پویش خدمت کریمانه در راستای خدمت افتخاری اهل مسجد به نیازمندان شامل خدماتی چون (تعمیر لوازم خانگی، حمایت مادی و معنوی، تهیه ارزاق و ارایه تخفیفات توسط کسبه و ... نیز برگزار می شود.

چراغی پور به حضور کاروان خدام رضوی و برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در مناطق مختلف استان اشاره کرد و افزود: توزیع بسته های معیشتی و اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم با مشارکت سپاه و اهدا گل به بانوان محجبه در سطح بازار از دیگر برنامه های بزرگداشت دهه کرامت در این استان برشمرد.

وی در پایان گفت: هدف از اجرای این برنامه ها، ایجاد نشاط عمومی در تمامی سطوح جامعه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه