English

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

پلیس آمادگی بازگشایی مدارس و انتظام بخشی به سرویس‌ها را دارد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پلیس این آمادگی را دارد که با بازگشایی دوباره کلاس‌های درس، برای انتظام بخشی در حوزه سرویس مدارس و اعطای مجوز ورود پیدا کند و در این راستا همکاری‌های لازم را با آموزش‌وپرورش خواهد داشت.

پلیس آمادگی بازگشایی مدارس و انتظام بخشی به سرویس‌ها را دارد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در دیدار با مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه ابراز داشت: پلیس ضمن حمایت از بازگشایی مدارس ، این آمادگی را دارد تا برای انتظام بخشی در حوزه سرویس مدارس، اعطای مجوز برای رانندگان و برقراری امنیت ترافیکی اقدام کند.

سردار جاویدان همچنین از آمادگی فرماندهی انتظامی استان برای همکاری با اداره کل آموزش‌وپرورش کرمانشاه خبر داد و گفت: حوزه‌های کاری فراوانی میان پلیس و آموزش‌وپرورش به‌صورت مشترک وجود دارد که با تعامل دوطرفه به نحو احسن انجام خواهند شد.

این مقام عالی‌رتبه انتظامی یادآور شد: پلیس کرمانشاه این آمادگی را دارد تا ظرفیت‌های خوبی که در معاونت اجتماعی، پلیس فتا، پلیس مبارزه با مواد مخدر و سایر بخش‌ها وجود دارد را برای آگاه‌سازی دانش آموزان و حتی جامعه فرهنگیان نسبت به خطرات و آسیب‌های پیش رو در اختیار آموزش‌وپرورش قرار دهد.

وی گفت: علاوه بر حضور کارشناسان پلیس در مدارس استان برای تشکیل کلاس‌های آگاه‌سازی، می‌توان در نشست‌های مشترکی که کارشناسان آموزش‌وپرورش نیز حضور داشته باشند نسبت به تصمیم سازی جهت کاهش معضلات و آسیب‌ها چه در سطح جامعه و چه مدارس اقدام کرد.

سردار جاویدان در پایان ابراز امیدواری کرد؛ با برقراری امنیت پایدار در جامعه توسط پلیس و تعلیم و تربیت صحیح دانش آموزان مدارس توسط معلمان فرهیخته، آینده کشور به فضل الهی روشن تر از امروز خواهد بود و نظام مقدس جمهوری اسلامی قله های افتخار را یکی پس از دیگری طی خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه