English

یوسف نوری:

مدارس با قدرت به صورت حضوری فعالیت می کنند

وزیر آموزش و پرورش درباره فعالیت مدارس بیان داشت: مدارس با قدرت و قوت به صورت حضوری فعالیت می‌کنند چرا که اکنون از هر بُعدی چه آموزشی و فرهنگی و...دانش‌آموزان خسارت دیده‌اند.

مدارس با قدرت به صورت حضوری فعالیت می کنند

به گزارش خبرگزاری موج، امروز ظهر یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و اقتصادی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از مناطق آزاد محرومیت مضاعف دارند تصریح کرد: 34 هزار نفر در آزمون استخدامی پذیرفته می شوند و وارد چرخه فعالیت خواهند شد و  25 هزار فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان داریم.

وی ادامه داد: مدارس دولتی تابع مقررات دولت هستند و در خصوص مدارس غیر دولتی نیز اگر رعایت لازم صورت نگیرد به شورای نظارت می آیند.

وزیر آموزش و پرورش درباره فعالیت مدارس بیان داشت: مدارس با قدرت و قوت به صورت حضوری فعالیت می‌کنند؛ چرا که اکنون از هر بُعدی چه آموزشی و فرهنگی و...دانش‌آموزان خسارت دیده‌اند.

نوری خاطرنشان کرد: بودجه و اعتباری برای کلاس‌های جبرانی تابستان در نظر گرفته شده تا به تناسب برای دانش‌آموزان جامانده از تحصیل استفاده شود.

وی درباره رتبه بندی معلمان گفت:‌ با جلسات بسیار زیاد کارشناسی نسخه اولیه آیین‌نامه رتبه‌بندی به دولت ارسال شده است و  براساس شرایط کمی و کیفی روی آن نظر داده می شود.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: مشکلی برای فعالیت حضوری مدارس نداریم ؛ البته برخی مدارس مشکل سیستم خنک کننده داشتند که تأمین می‌شود و دانش‌آموزان از حضور در مدارس خوشحال هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه