English

نوروز ۱۴۰۱ کرمانشاه پذیرای مهمانان زیادی خواهد بود

مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ۲ سال است مردم درگیر کرونا هستند و به سفر نیاز دارند، گفت : پیش‌بینی میکنیم در نوروز ۱۴۰۱ با حجم بالای سفر در استان مواجه باشیم.

نوروز 1401 کرمانشاه پذیرای مهمانان زیادی خواهد بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، جبار گوهری، مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۱ که با حضور معاون عمرانی استانداری ، فرمانداران هم شهرستان‌های استان و مدیران کل دستگاه های اجرایی در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، افزود: آمار و شواهد نشان می‌دهد با تعداد سفرهای نوروزی 1401 زیادی مواجه هستیم که باید هماهنگی های لازم را در این زمینه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه تا آغاز تعطیلات زمان کمی داریم و در این مدت تمهیدات لازم و پروتکل های مربوطه را برای آرامش هرچه بیشتر مسافران اندیشیده‌ایم، گفت: امروز باید با توجه به کرونا، شیوه های خود را تغییر دهیم و از ظرفیت رسانه های استان و فضای مجازی برای ارتباط مستقیم مسافران با اماکن گردشگری نهایت استفاده را ببریم.

فرماندار کرمانشاه هم در این جلسه از آمادگی بخش های مختلف و تمهیدات لازم برای تعطیلات نوروز خبر داد و گفت : ستاد اجرایی خدمات سفر در شهرستان و با حضور همه بخشداران تشکیل و در خصوص ارائه خدمات بهتر به مسافران تصمیم گیری میشود.

فضل الله رنجبر خواستار توجه ویژه به سراب نیلوفر و طاق بستان در نوروز آینده شد و گفت: مسئولیت سراب نیلوفر با شرکت توسعه گردشگری بود که زیر نظر دادستانی کل کشور قرار دارد لذا پیشنهاد می شود سراب نیلوفر در اختیار شرکت توسعه گردشگری قرار گیرد و ما هم هزینه اوقاف را به حساب دادستانی واریز کنیم.

وی در خصوص اهمیت توجه به طاق بستان و پارک کوهستان هم گفت: این ها نقاط ویژه ای در کرمانشاه هستند که با توجه به آثار تاریخی و نمایشگاه های روبازی که در این مناطق تشکیل میشود ، مسافران و جمعیت زیادی در این مناطق حضور دارد لذا باید برای ساماندهی و زیباسازی این مناطق در نوروز 1401 برنامه و نگاه ویژه ای به این مناطق داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه