English

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران اعلام کرد:

برگزاری برنامه‌های نوروزی با محوریت رویداد ساری ۲۰۲۲

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: رویداد ساری 2022 محور اصلی تمام برنامه‌های نوروزی و ستاد اجرایی خدمات سفر خواهد بود.

برگزاری برنامه‌های نوروزی با محوریت رویداد ساری 2022

به‌ گزارش خبرگزاری موج مازندران، سیف‌الله فرزانه در نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه نوروز 1401 با اعلام این خبر اظهار داشت: برگزاری این جلسه بعد از 20 ماه می‌تواند اشتیاق گردشگران را افزایش دهد.

وی با بیان این مطلب که امیدواریم این بیماری به طور کامل از بین برود و مردم شاهد سفر امنی در سال 1401 باشند، ادامه داد: رویداد ساری 2022 محور اصلی در تمام برنامه‌های نوروزی و ستاد اجرایی خدمات سفر خواهد بود و مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی در اجرای این برنامه‌ها ضروری است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران تأکید کرد: اشتیاق سفر به استان مازندران بسیار بالاست، باید ظرفیت اقامت و پذیرایی در مازندران افزایش یابد و برنامه‌ریزی کنیم تا سفر خوبی را برای گردشگران رقم بزنیم.

در ادامه سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با برشمردن جاذبه‌های بی‌شمار تاریخی، تفریحی مازندران گفت: مازندران به دلیل مواهب طبیعی تاریخی به مقصد سفر داخلی تبدیل شده که متأسفانه به دلیل بیماری کرونا شاهد کاهش ورود گردشگران به استان بودیم.

علی شیرازی با تأکید بر ادامه رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزود: آمادگی استان برای پذیرایی از گردشگران منوط به تعامل و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی است.

وی یادآور شد: گردشگری یکی از اولویت‌های مهم استان است و رویداد 2022 باید جایگاه واقعی استان را نشان دهد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری مازندران هم در این جلسه با اشاره به اهمیت نظافت شهری در سطح استان و دستور استاندار گفت: با همکاری دستگاه‌ها، انجمن‌ها، بسیج مردمی و هلال‌احمر اقدام خوبی انجام شده است.

تاکامی تصریح کرد: طرح‌های شهرهای گردشگری نیازمند طرح‌های بالادستی و یک طرح جامع است تا با برنامه‌ریزی دقیق اجرا شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه