English

سامانه توزیع اینترنتی کالا در کرمانشاه آغاز به کار کرد

متقاضیان در شهر کرمانشاه می توانند از طریق سایت یا اپلیکشین بازرگام نسبت به ثبت سفارش اینترنتی کالاها با نرخ مصوب اقدام کنند.

سامانه توزیع اینترنتی کالا در کرمانشاه آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از آغاز عرضه اینترنتی کالاهای اساسی در کرمانشاه خبر داد و گفت: هم اکنون شهروندان کرمانشاهی می توانند در این سامانه برای خرید برنج هندی با قیمت هر کیسه 10 کیلوگرمی 185 هزار تومان و تخم مرغ به ازای هر شانه 30 عددی با قیمت 43 هزار تومان ثبت سفارش کنند.

صفایی با بیان اینکه  اضافه کرد: متقاضیان با ورود به سامانه لیست کالاهای عرضه شده را با قیمت آن مشاهده کرده و اقدام به ثبت سفارش کالاهای مورد نیاز خود می‌کنند و در ادامه از متقاضی آدرس یا لوکیشن درخواست می‌شود و نهایتا ظرف 24 ساعت کالای ثبت سفارش شده با قیمت مصوب درب منزل به دست مصرف کننده می‌رسد.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه با بیان اینکه با راه اندازی سامانه توزیع اینترنتی کالا دیگر قیمت اضافی از کسی دریافت نمی‌شود، گفت: کالاهای توزیعی این طرح با نرخ مصوب درب منزل به دست شهروندان خواهد رسید.

صفایی با بیان اینکه سامانه توزیع اینترنتی کالا هوشمند است، گفت: این سامانه درخواست های نامتعارف و تکراری را خودبخود حذف می کند.

صفایی اشاره‌ای هم به موجودی کالاهای استان برای اجرای طرح سامانه توزیع اینترنتی کالا داشت و گفت: برای توزیع تخم مرغ و برنج هندی با قیمت مصوب هیچ کمبودی نداریم و تلاش می کنیم ظرف هفته آینده برنج تایلندی را هم به لیست اقلام توزیعی در سامانه بازرگام در کرمانشاه اضافه کنیم.

وی  تصریح کرد: برای روند سامانه توزیع اینترنتی کالا در سطح شهرستانها آمادگی لازم وجود دارد و با فعال شدن سامانه توزیع اینترنتی کالا در شهر کرمانشاه، تعمیم آن در سطح شهرستان ها سختی ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه