English

ابوالفضل اکبرپور:

هیچ گونه معطلی در ترخیص کالای اساسی در گمرک وجود ندارد

ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیر کل گمرک شهید رجایی بیان داشت: هیچگونه ایستائی در ترخیص کالای اساسی در گمرک وجود ندارد و بلافاصله امکان خروج در همان روز اظهار، برای صاحب کالا وجود دارد.

هیچ گونه معطلی در ترخیص کالای اساسی در گمرک وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، ابوالفضل اکبرپور ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیرکل گمرک شهید رجایی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۴۸۸هزار و۷۹۳ تن کالای اساسی شامل برنج، روغن خام، کود شیمیایی و.... با پایان یافتن تشریفات گمرکی در مرحله خروج قرار گرفته اند.
اکبر پور گفت: تعداد 52 هزار و 645 تن کالای اساسی به گمرک اظهار و درجریان تشریفات گمرکی است که پس از اخذ مجوزهای قانونی در سریعترین زمان ممکن ترخیص و به بازار عرضه می شود. 
وی افزود: کلیه کالاهای اساسی باتوجه به تسهیلات ارائه شده از سوی گمرک پس از تنظیم اظهارنامه در مسیر سبز گمرکی و سطح یک درب خروج قرار گرفته و ترخیص می شود.حتی در خصوص مواردی که در صف تامین و تخصیص ارز نیز است با ارائه تسهیلات پس از اظهار کالا به گمرک، خروج بصورت در صدی انجام می پذیرد و هیچگونه ایستائی در ترخیص کالای اساسی در گمرک وجود ندارد و بلافاصله امکان خروج در همان روز اظهار، برای صاحب کالا وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه