English

رئیس مدارس آموزش استثنایی کشور:

۳ هزار کودک مبتلا آتیسم در کشور تحت آموزش تخصصی قرار گرفته‌اند

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز نزدیک به سه هزار دانش‌آموز تحت پوشش آموزشی قرار گرفته‌اند که ۲۵۰۰ درصد رشد پوشش تحصیلی را نشان می‌دهد.

۳ هزار کودک مبتلا آتیسم در کشور تحت آموزش تخصصی قرار گرفته‌اند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، 
معاون وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاح اولین مدرسه اتیسم در کرمانشاه با تقدیر و تجلیل از اقدام نیکوکارانه‌ آقای باباخانی، گفت: اقدام ایشان در واقع کمک و حمایت از نیازمندترین دانش‌آموزان در امر تعلیم و تربیت و یک حرکت ماندگار و خداپسندانه است.
سید جواد حسینی افزود: وزارت آموزش و پرورش از سال ۸۴ خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان اتیسم را شروع کرده و امروز نزدیک به سه هزار دانش‌آموز تحت پوشش آموزشی قرار گرفته‌اند که ۲۵۰۰ درصد رشد پوشش تحصیلی را نشان می‌دهد.
وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۶۴ مدرسه اُتیسم در کشور دایر است، اظهار کرد: خیران مدرسه‌ساز نه‌تنها همواره در کنار آموزش و پرورش بوده که همیشه در قلب این نهاد آموزشی جای داشته‌اند.

گفتنی است که این واحد آموزشی 15 کلاسه قرار است با اعتبار ۹ میلیارد تومان و زیربنای هزار و۳۵۰۰ مترمربع ساخته شود که نیمی از اعتبار آن توسط عبدالله باباخانی، بنیان‌گذار بنیاد پویانه علم و خیر مدرسه‌ساز تامین و نیمی دیگر از سوی دولت و مجمع خیران استان کرمانشاه پرداخت می‌شود، ساخته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه