English

طی تفاهم‌نامه چشم‌پزشکی بیمارستان بیستون و بانک مهر ایران؛

هزینه درمانی بیماری‌های چشمی به‌صورت اقساط پرداخت خواهد شد

طی تفاهم‌نامه کلینیک فوق تخصصی چشم‌پزشکی بیمارستان بیستون و بانک مهر ایران، ازاین‌پس کلیه بیماری‌های چشمی با استفاده از مدرن‌ترین تجهیزات پزشکی دنیا، به‌صورت اقساط و با سود 4 درصد توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت خواهد شد.

هزینه درمانی بیماری‌های چشمی به‌صورت اقساط پرداخت خواهد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، طی مراسم اجرای تفاهم‌نامه، کلینیک فوق تخصصی چشم‌پزشکی بیستون و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران کرمانشاه قرارداد همکاری با هم امضا کردند که طی این تفاهم‌نامه افرادی که توان مالی لازم برای انجام امور درمانی چشم‌پزشکی را نداشته باشند، می‌توانند از طریق دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه و با سود 4 درصد از بانک مهر ایران هزینه‌های خود را پرداخت کنند.

تسهیلات درمانی بیماری‌های چشمی تا سقف 30 میلیون تومان است

مدیر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران کرمانشاه ضمن تقدیر از عمل خیرخواهانه کلینیک فوق تخصصی چشم‌پزشکی بیمارستان بیستون برای پذیرش اقساطی بیماران چشمی، اظهار داشت: این تفاهم‌نامه در قالب خرید کالا کارت به افرادی که برای تأمین هزینه‌های درمان چشم مشکل‌دارند تا سقف ۳۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه 6، 9 و یا 12 ماهه پرداخت و به‌حساب کلینیک واریز خواهد شد.

محمدرضا نجفی شعاع تصریح کرد: شرایط این تسهیلات یک ضامن معتبر اعم از کارمند یا بازاری و در دست داشتن معرفی‌نامه از سوی کلینیک چشم‌پزشکی بیستون است و پس از تشکیل پرونده در مدت ۲۴ ساعت تسهیلات به‌صورت مستقیم به‌حساب کلینیک چشم‌پزشکی بیستون واریزشده و هیچ سودی غیرازاین کارمزد از وام‌گیرندگان دریافت نمی‌گردد.

وی از آمادگی انعقاد قرارداد با همه کلینیک‌ها و پزشکان سطح استان خبر داد و گفت: با توجه به وجود تجهیزات مدرن این کلینیک فوق تخصصی در کرمانشاه و احتمال پذیرش بیماران از سایر استان‌ها در غرب کشور، کلیه شعب بانک مهر ایران در سراسر کشور آمادگی لازم برای تأمین این تسهیلات ویژه را خواهد داشت.

مدیر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان کرمانشاه در ادامه در خصوص میزان تخصیص تسهیلات کالا کارت در کرمانشاه نیز گفت: این بانک تاکنون ۲۵۰ قرارداد در قالب خرید کالا کارت با اصناف مختلف در استان کرمانشاه منعقد کرده و در این قالب 2300 فقره تسهیلات پرداخت‌شده است..

جدیدترین امکانات درمانی بیماری‌های چشمی در کلینیک فوق تخصصی بیستون

در ادامه مراسم رئیس کلینیک فوق تخصصی چشم بیستون نیز با قدردانی از اقدام انسانی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان کرمانشاه در راستای تأمین هزینه‌های درمانی افراد نیازمند، اظهار داشت: کلینیک فوق تخصصی بیمارستان بیستون کرمانشاه در طول فعالیت دو ۲ ساله خود به‌رغم بروز مشکلات اقتصادی، اجتماعی و مسئله بیماری کرونا این تفاهم‌نامه را باهدف ارائه خدمات باکیفیت همراه با تکریم انسانی منعقد کرده است.

حمید آریایی‌تبار با تأکید بر اینکه در شرایط کنونی وابستگی مردم به کارهای چشمی افزایش پیداکرده، خاطرنشان ساخت: کلینیک چشم‌پزشکی بیستون یکی از مجهزترین و مدرن‌ترین کلینیک‌ها در سطح کشور است که آخرین امکانات و تجهیزات مدرن دنیا درزمینهٔ چشم‌پزشکی نصب و مورد بهره‌برداری قرار داده است.

وی بابیان اینکه دستگاه‌های لیزری که در این کلینیک وجود دارد از بهترین مارک‌ها و برندهای معروف و معتبر دنیا و ساخت سال ۲۰۲۱ کشور ژاپن است، افزود: اکنون در این کلینیک تمام نیازهای تشخیصی و درمانی مربوط به چشم برای مراجعه‌کنندگان انجام می‌شود و نیازی به مراجعه بیماران به سایر استان‌های کشور نیست و همچنین در این کلینیک بهترین امکانات برای عمل جراحی وجود دارد.

رئیس کلینیک فوق تخصصی چشم بیستون کرمانشاه بابیان این مطلب که کلینیک با همه بیمه‌ها طرف قرارداد است، ابراز داشت: در این کلینیک علاوه بر بیماران استان کرمانشاه به بیماران استان‌های غرب کشور و کشور عراق نیز خدمات ارائه می‌گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه