English

کاهش ۳۱ درصدی جان باختگان سوانح درون شهری در کرمانشاه

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به جان باختن 75 نفر در 9 ماه سپری شده از سال جاری به علت سوانح رانندگی درون شهری، گفت: آمار جان باختگان نسبت به مدت مشابه سال قبل که 108 نفر بوده اند، 31 درصد کاهش نشان می دهد.

کاهش 31 درصدی جان باختگان سوانح درون شهری در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سرهنگ فضل الله شیری در خصوص شمار جان باختگان سوانح درون شهری در کرمانشاه  اظهار داشت: در 9 ماه سپری شده از سال جاری همچنین یک هزار و 93 نفر از شهروندان در تصادفات رانندگی درون شهری کرمانشاه مجروح شده اند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه ادامه داد: آمار مجروحان سوانح رانندگی درون شهری امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل که سه هزار و 301 نفر بوده اند بیش از 25 درصد کاهش نشان می دهد.

سرهنگ شیری همچنین از کاهش 54 درصدی تصادفات خسارتی در استان از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه خبر داد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با بیان اینکه 59 درصد افراد جانباخته در حوادث رانندگی درون شهری را عابران پیاده تشکیل می دهند، یادآوری کرد: در این خصوص وضعیت مناسبی نداریم و آمار جان باختگان کرمانشاه 15 درصد از میانگین کشوری بیشتر است.

وی همچنین با بیان اینکه 77 درصد افراد جان باخته را آقایان و 23 درصد نیز بانوان تشکیل می دهند، گفت: بیشترین تصادفات فوتی درون شهری با 44 درصد بین ساعت 18 تا 24 رخ داده است.

سرهنگ شیری در پایان از کرمانشاه، هرسین، سرپل ذهاب، دالاهو، جوانرود و ثلاث باباجانی به عنوان موفق ترین شهرستان های استان در زمینه کاهش تصادفات اعلام کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه