English

طی ۴ ماهه سال جاری:

۸۵ تصادف فوتی در جاده‌های کرمانشاه رخ‌ داده است

رئیس پلیس‌راه کرمانشاه گفت: در چهارماهه ابتدای امسال، 85 فقره تصادف فوتی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه رخ داد که درنتیجه آن 93 نفر جان خود را از دست دادند.

85 تصادف فوتی در جاده‌های کرمانشاه رخ‌ داده است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سرهنگ محمد حیدری از جان باختن 93 نفر در تصادفات برون‌شهری کرمانشاه در چهارماهه ابتدایی امسال خبر داد و ابراز داشت: آمار تلفات رانندگی طی این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 122 نفر بوده، حدود 24 درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی بابیان اینکه 43 نفر از افراد متوفی در سوانح رانندگی به خاطر برخورد خودرو با خودرو جان‌باخته‌اند، گفت: 39 نفر نیز به خاطر واژگونی خودرو و یازده نفر نیز عابر پیاده بوده‌اند که در برخورد با وسایل نقلیه جان‌باخته‌اند.

حیدری یادآور شد: بیشترین علت تصادفات منجر به فوت با سهم 33.3 درصدی مربوط به عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه بوده و عدم توجه به جلو با سهم 25.8 درصدی و انحراف به چپ با سهم 16 درصدی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

وی ادامه داد: در این مدت همچنین 820 مورد تصادف جرحی در محورهای استان رخ‌داده که نتیجه آن زخمی شدن 1253 نفر بوده است.

رئیس پلیس‌راه کرمانشاه تعداد تصادفات خسارتی طی این مدت را نیز 1159 مورد ذکر کرد و گفت: این تعداد در مقایسه با سال گذشته با 1973 مورد تصادف خسارتی، بیش از 41 درصد کاهش نشان می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه