English

برگزاری دوره آموزشی مدیریت رفتار در فضای مجازی

دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در نظر دارد با همکاری اداره پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا کرمانشاه اقدام به برگزاری یک دوره آموزشی برای فعالان فضای مجازی به نام "مدیریت رفتار در فضای مجازی" نماید.

برگزاری دوره آموزشی مدیریت رفتار در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، مرادی مدیر دفتر روابط عمومی آبفا استان کرمانشاه ضمن اعلام خبر برگزاری یک دوره آموزشی برای فعالان فضای مجازی به نام مدیریت رفتار در فضای مجازی، اظهار داشت: با توجه به اهمیت نقش وسایل ارتباط‌جمعی و فضای مجازی در روابط، مناسبات و اطلاع‌رسانی در عصر حاضر، چگونگی مدیریت رفتار در این فضا حائز اهمیت می‌باشد که با توجه به اهمیت این موضوع دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه اقدام به برگزاری دوره آموزشی "مدیریت رفتار در فضای مجازی" نموده است.

دوره آموزشی برگزاری یک دوره آموزشی برای فعالان فضای مجازی به نام مدیریت رفتار در فضای مجازی رأس ساعت ۱۰: ۱۵ روز دوشنبه مورخ ۸ دی‌ماه ۱۳۹۹ با حضور امیرحسین افکاری کارشناس اداره پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا استان، در شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، به‌صورت مجازی و آنلاین برگزار خواهد شد.

لذا به اطلاع اصحاب رسانه و خبرنگاران و فعالان فضای مجازی می‌رساند، جهت شرکت در این دوره می‌توانند از طریق لینک زیر به‌صورت مجازی و آنلاین در این دوره شرکت نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه