English

غلامحسین غاربی:

روابط عمومی باید با رسانه‌ها ارتباط موثری داشته باشند / اطلاع‌رسانی در حوزه روابط عمومی زمان نمی‌شناسد

مشاور استاندار و مسوول روابط عمومی استانداری اردبیل گفت: فعالان روابط عمومی باید با رسانه‌های رسمی و فعالان فضای مجازی ارتباط موثری داشته باشند

روابط عمومی باید با رسانه‌ها ارتباط موثری داشته باشند / اطلاع‌رسانی در حوزه روابط عمومی زمان نمی‌شناسد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، غلامحسین غاربی   مشاور استاندار اردبیل در حوزه اطلاع رسانی گفت:  فعالان روابط عمومی دستگاه های اجرایی باید با رسانه‌های رسمی و فعالان فضای مجازی  ارتباط موثری داشته باشند.

وی ادامه داد: توجه به منافع مردم ، پیگیری مطالبات  و انتقال اقدامات انجام گرفته دولت به مردم را مهم‌ترین وظایف روابط عمومی‌های استان است.

مسوول روابط عمومی استانداری اردبیل بیان کرد: تلاش شده فضای فعالیت برای رسانه‌ها مناسب بوده و از برخوردهای قضایی تا حد امکان جلوگیری شود، در صورتی‌که رسانه‌ای اقدام به تشویش اذهان عمومی نکرده و پیگیر مطالبات مردم باشد، شورای روابط عمومی استان نیز از مدیر مربوطه پیگیری خواهد کرد.

غاربی به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته برای ارتقای علمی فعالان روابط عمومی در استان اشاره کرد و از برگزاری دوره های آموزشی در سال گذشته در حوزه روابط عمومی خبر  داد و گفت:  این دوره‌ها به دلیل شیوع کرونا تعطیل شده که از ماه‌های آینده ادامه می یابد.

مشاور استاندار اردبیل در حوزه اطلاع رسانی گفت: هر اداره و سازمانی اگر با این دید به روابط عمومی بنگرد موفق بوده و در غیر این‌صورت با مشکل مواجه می‌شود.

وی با اشاره به تلاش روابط عمومی های استان در ایام شیوع ویروس کرونا در استان افزود: این حوزه بعد از تلاش کادر درمانی در صف اول مبارزه به لحاظ اطلاع‌رسانی قرار گرفته است.

مشاور استاندار اردبیل ادامه داد: هر جا مسوولان استان و بهداشت و درمان حضور داشتند نیروهای اطلاع رسانی و روابط عمومی  هم حضور داشته‌اند.

غاربی بیان کرد: اطلاع‌رسانی در حوزه روابط عمومی زمان نمی‌شناسد و در تمام ساعات شبانه روز ماموریت‌های سازمانی را انجام دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه