English

قائم‌مقام شهردار کرمانشاه:

بودجه امسال شهرداری کرمانشاه به‌صورت کامل محقق شده است/شورای شهر لایحه را برای اجرا زودتر تصویب کند

یحیی عیدی با اعلام خبر تحقق صددرصدی بودجه 1300 میلیارد تومانی بودجه شهرداری کرمانشاه تا پایان آبان ماه، گفت: در حال حاضر منتظر تصویب لایحه فرستاده‌شده به شورای شهر هستیم که اعتبارات را در پروژه‌های شهری تقسیم کنیم.

بودجه امسال شهرداری کرمانشاه به‌صورت کامل محقق شده است/شورای شهر لایحه را برای اجرا زودتر تصویب کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، قائم‌مقام شهردار کرمانشاه و معاون مالی شهرداری کرمانشاه با پیگیری جذب 2 هزار میلیارد بودجه برای سال آینده در شهرداری کرمانشاه، ابراز داشت: برای اولین بار است که در هشت‌ماهه امسال 1500 میلیارد تومان درآمد داشتیم، یعنی معادل 114 درصد بودجه امسال تنها در هشت‌ماهه اول سال محقق شده است و با این روند درصددیم که این تخصیص اعتبار را در سال آینده به 2 هزار میلیارد تومان برسانیم.

عیدی از وصول 21 میلیارد تومانی بدهی شرکت نفت به شهرداری کرمانشاه از کل طلب 40 میلیارد تومانی خبر داد و افزود: با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و معرفی منابع درآمد شهرداری و پرونده‌های راکد به این بخش‌، پیگیر وصول حق‌وحقوق شهرداری کرمانشاه هستیم که در حال حاضر مقداری از این طرح اجرایی شده است.

وی از حل‌وفصل 700 پرونده ساختمانی با تشکیل کمیسیون‌ شورای راهبردی و شورای معماری در شهرداری کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: به دلیل عملکردی که درزمینهٔ داشتن درآمد مستمر در شرایط کرونایی و پرداخت به‌موقع حقوق پرسنل داشته‌ایم، شهرداری کرمانشاه کاندیدای کسب جایزه "مدیریت مالی ایران" شده است.

قائم‌مقام شهردار کرمانشاه از پرداخت ماهانه حدود 40 میلیارد تومان حقوق برای پرسنل شهرداری کرمانشاه به‌صورت به‌روز و بدون معوقات سخن گفت و تأکید کرد: در حال حاضر ماهیانه 1.7 میلیارد تومان اقساط و جرائم بیمه تأمین اجتماعی که در 10 سال گذشته تلنبار شده، پرداخت می‌شود و همچنین برای اولین بار 46 میلیارد تومان از دیون شهرداری به سازمان امور مالیاتی تسویه و این موضوع حل‌وفصل شد.

عیدی از شناسایی اموال شهرداری کرمانشاه برای اولین بار در سال جاری تحت یک سامانه مدون خبر داد و افزود: درمجموع با پیگیری‌های مدون در قالب یک طرح جامع، قیمت‌گذاری جدید 4900 میلیارد تومان اموال شهرداری شناسایی‌شده است و از طرفی برای مدیریت و کاهش هزینه‌های حامل انرژی در بدنه شهرداری کرمانشاه این سامانه هزینه تمام قسمت‌های شهرداری در بحث آب و برق و گاز و ... را مشخص می‌کند و از این طریق متوجه می‌شویم کدام قسمت شهرداری مصرف بیشتری داشته و علت آن چیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه