English

به دلیل خطر شیوع کرونا؛

امسال نمایشگاه شب یلدا در کرمانشاه برگزار نمی‌شود

بنا بر اعلام شرکت نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه، به‌رغم برپایه همه‌ساله نمایشگاه یلدا در کرمانشاه که 4 سال مداوم از برگزاری آن می‌گذرد، امسال به دلیل خطر شیوع کرونا این نمایشگاه برگزار نخواهد شد.

امسال نمایشگاه شب یلدا در کرمانشاه برگزار نمی‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، شرکت نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه در اطلاعیه در خصوص عدم برگزاری نمایشگاه شب یلدا در کرمانشاه که همه‌ساله در این ایام برپا می‌شد، اعلام داشت: اگرچه در سال‌های گذشته همواره نمایشگاه شب یلدا را عمدتاً به‌صورت سراسری و گاهی به همراه برنامه‌ جانبی برگزار می‌شد، اما امسال به دلیل خطر شیوع کرونا، برپایی این نمایشگاه باهدف جلوگیری از ازدحام مردم برگزار نخواهد شد.

در این خبر آمده است که علاوه بر موضوع شلوغی، چون در نمایشگاه شب یلدا مواد خوراکی عرضه می‌شود و مردم نیازمند تست کردن این مواد و درنتیجه پایین آوردن ماسک خود هستند، به دلیل خطر شیوع کرونا هرگونه نمایشگاهی که همراه باعرضه مواد غذایی باشد فعلاً متوقف است.

گفتنی است که به دلیل شرایط بیماری کرونا در کرمانشاه برپایی نمایشگاه در نیمه اول امسال عمدتاً تعطیل بوده و در ادامه سال نیز برپایی هر رویداد نمایشگاهی دیگر در سطح استان کرمانشاه نیز بسته به نظر ستاد کرونا در کرمانشاه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه