English

معاون استاندار کرمانشاه:

شرایط کرمانشاه در کنترل کرونا مثبت شده است/ هنوز تا نقطه مطلوب فاصله‌ داریم

حسین خوش‌اقبال با تأکید بر ادامه جدیت در رعایت ممنوعیت و پروتکل‌های بهداشتی اعلام کرد که شرایط استان در کنترل مثبت شده و شهرستان‌ها تغییر وضعیت داده‌اند.

شرایط کرمانشاه در کنترل کرونا مثبت شده است/ هنوز تا نقطه مطلوب فاصله‌ داریم

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون سیاسی استاندار کرمانشاه در نشست ویدئو کنفرانسی با فرمانداران شهرستان‌های غرب استان اظهار داشت: گزارشاتی که فرمانداران در غرب استان در رابطه با شیوع کرونا در کرمانشاه ارائه کرده‌اند نسبت به سایر شهرستان‌ها مثبت بوده است.

رئیس کمیته امنیتی- انتظامی ستاد مدیریت کرونا در کرمانشاه بابیان اینکه کرونا هنوز وجود دارد و پیگیری‌ها همچنان باید ادامه داشته باشد افزود: باید مراقب موج جدید کرونا بود وضعیت استان در بیماری کرونا اگرچه بهتر شده اما تا نقطه مطلوب فاصله دارد.

وی تصریح کرد: آخرین وضعیت تغییر رنگ در شهرستان‌ها به‌زودی اعلام خواهد شد و شرایط کاری ادارات و بازاریان بر اساس آن تعیین خواهد شد بر همین اساس احتمالاً در حوزه فرمانداری‌های غرب استان فعالیت‌ها با توجه به تغییر رنگ‌های صورت گرفته از سر گرفته شود.

خوش‌اقبال در ادامه ضمن تأکید بر استمرار اقناع‌سازی و اطلاع‌رسانی در بحث پیشگیری و رعایت پروتکل‌ها اظهار داشت: اگرچه اخبار و اطلاعات در کل کشور روند مثبت را نشان می‌دهد اما همچنان توقع می‌رود که جدیت‌ها ادامه پیدا کند هرچند که به مشکلات فرمانداران واقف هستیم و شرایط را درک می‌کنیم.

پیش از سخنان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه فرمانداران شهرستان‌های اسلام‌آباد غرب، دالاهو، گیلانغرب، سرپل‌ذهاب و قصرشیرین ضمن گزارشی از روند اجرای طرح ممنوعیت‌های دوهفته‌ای در شهرستان‌ها ارائه کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه