English

در بازدید استاندار کرمانشاه از پروژه‌های ورزشی؛

روند اجرایی پروژه‌های عمرانی ورزش کرمانشاه وضعیت مطلوبی دارد

هوشنگ بازوند در جریان بازدید از بزرگ‌ترین و مجهزترین مرکز پزشکی ورزشی کشور و سالن محله کم برخوردار محله آقاجان گفت: بزرگ‌ترین خانه جوان کشور دهه فجر در کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد.

روند اجرایی پروژه‌های عمرانی ورزش کرمانشاه وضعیت مطلوبی دارد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه گفت: هرچند شیوع کرونا فعالیت ورزشکاران و جوانان را محدود کرد اما روند اجرایی پروژه‌های عمرانی ورزش و جوانان کرمانشاه وضعیت مطلوبی دارد.

وی تصریح کرد: کرمانشاه دارای ظرفیت بسیار مطلوبی در ورزش قهرمانی و همگانی است و توسعه زیرساخت‌ها با رویکرد امکان برخورداری آحاد جامعه از امکانات ورزشی در اولویت برنامه‌ها قرار داشته است.

استاندار کرمانشاه احداث آکادمی پزشکی ورزشی کرمانشاه را به‌عنوان یکی از پروژه‌های آماده بهره‌برداری اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه مطلوب ارزیابی کرد و بیان داشت: در این مرکز خدمات درمانی و توان‌بخشی به‌منظور دستیابی به بالاترین حد سلامت و کارایی ورزشکاران و قهرمانان در تمامی سطوح انجام می‌شود که در سطح کشور بی‌نظیر است و انتظار داریم وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی ورزشی در تجهیز این مرکز مساعدت ویژه داشته باشند.

بازوند ادامه داد: پروژه خانه جوان شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در دهه فجر در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع و در هشت طبقه به بهره‌برداری برسد و شامل بخش‌هایی همچون فضاهای دفتری و آموزشی برای فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد، سالن کنفرانس، کتابخانه، همایش و ... است که در اختیار جوانان قرار می‌گیرد.

‎وی با اشاره به احداث زمین‌های چمن مصنوعی توسط خیرین ورزش‌یار، بر توسعه زیرساخت‌های ورزشی در مناطق محروم تأکید کرد و اظهار داشت: این پروژه‌ها در تمامی محله‌های اطراف شهر احداث‌شده و به توسعه ورزش همگانی کمک شایانی خواهد کرد.

‎بزرگ‌ترین آکادمی پزشکی ورزشی کشور در کرمانشاه با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار و زیربنای هزار و ۹۰۰ مترمربع قرار است دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد؛ این پروژه که برای تکمیل آن چهار میلیارد تومان اعتبار نیاز است، محلی برای ارائه خدمات درمانی و توان‌بخشی و حمایت از ورزش‌های قهرمانی و پهلوانی است.

عملیات اجرایی اولین آکادمی پزشکی ورزشی کشور با زیربنای هزار و ۵۰۰ مترمربع با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در ورزش قهرمانی و همگانی سال ۹۷ در کرمانشاه آغاز شد و دارای بخش‌های توان‌بخشی و فیزیوتراپی، درمانی، آموزشی و پژوهشی است که با رویکرد دستیابی به بالاترین حد سلامت و کارایی ورزشکاران با همراهی استانداری و اداره کل ورزش احداث و در اختیار هیئت پزشکی ورزشی استان به‌عنوان نهاد متولی سلامت ورزش و پشتیبان ورزش قهرمانی و سلامت همگانی قرار می‌گیرد.

‎همچنین سالن سقف بلند ورزشی محله آقاجان بود که با هزار و ۵۰۰ مترمربع زیربنا ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل آن سه میلیارد تومان اعتبار لازم است و آن‌چنان‌که مدیرکل ورزش و جوانان گفته است قرار است در سال ۱۴۰۰ افتتاح شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه