English

مسئول بسیج ورزشکاران خمینی شهر در گفتگو با موج:

نقش و کارکرد اصلی بسیج ورزشکاران ایجاد روحیه انقلابی در ورزشکاران است

مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان خمینی شهر اظهار کرد: قهرمان پروری در ورزش شهرستان از اهمیت بالایی برخوردار است که آن نیز مستلزم تقویت روحیه انقلابی و جهادی در جوانان ورزشکار است.

نقش و کارکرد اصلی بسیج ورزشکاران ایجاد روحیه انقلابی در ورزشکاران است

رضا ابراهیمیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، پیرامون هفته بسیج و عملکرد بسیج ورزشکاران در طول مدت خدمت گفت: بسیج به عنوان یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی از زمان تاسیس آن توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران تا کنون نقش های مهم و اثر گذاری در دفاع از آرمان های انقلاب و دست آوردهای آن داشته است.

وی با بیان این مطلب که بسیج اهداف بلند و متعالی را دنبال می کند و جهت تحقق این اهداف از هیچ تلاشی دریغ نمی کند، تشریح کرد: هدف از تشکیل بسیج ورزشکاران مشارکت در تدوین سیاست ها و هدایت عمومی در سطوح مختلف بسیج ورزشکاران شهرستان و ایجاد یک مجموعه جوان و ورزشکار ،مومن و پای کار انقلاب در جهت بکار گیری هدفمند را در نظر دارد.

ابراهیمیان با بیان اینکه بسیج ورزشکاران شهرستان خمینی شهر از سال 1388آغاز به کار کرد، اضافه کرد: وظایف این نهاد مردمی تفکر بسیجی و خلاقانه است .

این مقام مسئول  توضیح داد: از وظایف بسیج می توان تولید وفکر ایده راهبردی جهت حل مسائل و مشکلات و سازوکارهای متناسب جهت استحکام درونی ورزش برشمرد.

وی ادامه داد:آسیب شناسی و احصاء مسائل اساسی و اولویت دار بسیج ورزشکاران و ارائه راه حل هایی در این خصوص از دیگر وظایف بسیج است.

ابراهیمیان همچنین به بصیرت افزایی در قشر جوان ورزشکار اشاره نمود و تاکید کرد: راه های جلوگیری از نفوذ دشمن در کشور و شاید تمامی عرصه ها نیاز به جوانانی قدرتمند و ورزیده با اعتقاداتی راسخ و محکم دارد که بسیج ورزشکاران شهرستان طرح هایی در این زمینه مدون کرده است.

مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان در خصوص فعالیت های بسیج ورزشکاران اظهار کرد: با شروع بیماری کوید 19این ارگان در ضد عفونی کردن سالن های ورزشی و توزیع 4500عدد ماسک و 6000 بطری مایع ضد عفونی کننده و تهیه و نصب پوستر در سالن ها و مکان های ورزشی با ستاد کرونای شهرستان همکاری کرده است.

وی ادامه داد: همچنین دو نوبت کمک مومنانه که مرحله اول تهیه 60پک غذایی برای افرادی که در زمینه ورزشی فعالیت داشته و به خاطر ویروس کرونا متضرر شده اند اهدا گردید که این بسته غذایی شامل گوشت گرم،برنج، مرغ، ماکارانی، رب و پنیر بود و مرحله دوم تهیه 25بسته معیشتی برای افراد نیازمند.

رضا ابراهیمیان شناسایی افراد کم بضاعت و بی بضاعت و معرفی آنها به قرض الحسنه های شهر ستان جهت دریافت وام بدون بهره را از دیگر اقدامات بسیج ورزشکاران برشمرد و تصریح کرد: کم نیستند افرادی که در زمینه های مختلف دارای استعدادهای درخشان هستند اما از نظر اقتصادی و تامین هزینه ها با مشکل روبرو هستند که بسیج ورزشکاران این افراد را شناسایی کرده و به مراکز ورزشی به صورت رایگان یا نیم بها معرفی می کند.

مسئول بسیج ورزش کاران در پایان به قهرمان پروری در شهرستان و اهمیت آن اشاره نمود و خاطر نشان کرد: این قهرمان پروری مستلزم نقش و کارکرد اصلی ورزش که همان ایجاد تقویت روحیه انقلابی و جهادی و فرهنگی در جوانان است را شامل می شود؛ همانگونه که جوانان شهید ورزشکاری در همین شهر برای مهمترین هدف که حفظ اسلام و آرمان های انقلاب و امام بود از جان خویش گذشتند تا درخت تنومند اسلام پایدار و برقرار باشد، امید است بسیج ورزشکاران نیز در تحقق این گام ها استوارتر از همیشه قدم بردارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه