English

رییس بسیج ورزشکاران:

داشتن روحیه بسیجی و انقلابی شرط اول پیشرفت در امور کشور است

رییس بسیج ورزشکاران گفت: هدف بسیج ورزشکاران جذب نوجوانان و جوانان در بسیج ، کنار ورزش است.

داشتن روحیه بسیجی و انقلابی شرط اول پیشرفت در امور کشور است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حاج رضا ابراهیمیان در بازدید مهدی میر جلیلی رییس سازمان بسیج کشور از مجموعه بسیج ورزشکاران شهرستان خمینی شهر در توضیح فعالیت های بسیج ورزشکاران با اشاره باینکه داشتن روحیه بسیجی و انقلابی شرط اول پیشرفت در امور کشور است، گفت: بسیج ورزشکاران اقدامات بسیاری در راستای ورزش واهداف بسیج ورزشکاران نموده است.

وی با بیان اینکه بسیج هدفی متعالی را دنبال می کند افزود: ورزش وسیله است تا هدف والای انسانی معرفت و قرار گرفتن در مسیر درست به وسیله ورزش مهیا شود.

رییس بسیج ورزشکاران در خصوص اقدامات بسیج ورزشکاران در شهرستان توضیح داد: راه اندازی شورای امر به معروف و نهی از منکر از فعالیت های بسیج ورزشکاران است.

این مقام مسئول افزود: بسیج ورزشکاران با اداره ورزش و جوانان ارتباط بسیار خوبی دارد و با اکثر دستگاه ها و ارگان های شهرستان تعاملات خوبی انجام داده است.

ابراهیمیان دغدغه بسیج ورزشکاران را انجام فعالیتهای فرهنگی در شهرستان خواند و ادامه داد: نمونه فعالیتهای فرهنگی تجلیل از بانوان باحجاب ورزشکار است.

وی از دیگر فعالیت های بسیج ورزشکاران چاپ کتاب شهدای ورزشکار را نام برد و گفت: کتاب شهدای ورزشکار در ده هزار جلد به چاپ رسیده و برای این کتاب هفتصد ساعت مصاحبه با خانواده شهداء انجام شده است.

رییس بسیج ورزشکاران افزود:این کتاب به چاپ بعدی که پانصد جلد است رسیده و تمام هزینه آن را طباطبایی نژاد رییس اداره ورزش و جوانان استان اصفهان تقبل کرده است.

این مقام مسئول از دیگر اقدامات بسیج ورزشکاران شهرستان را گردآوری خاطرات جانبازان و آزادگان که مدال آوری داشته اند برشمرد و اضافه کرد: با کمک بنیاد شهید شهرستان و کنگره شهدا این برنامه نیز در حال پیگیری است.

رییس بسیج ورزشکاران شهرستان خمینی شهر دیدار با خانواده های شهداء،  پیشکسوتان ورزشی ، بزرگداشت مناسبتهای مذهبی، ملی را از جمله فعالیتهای بسیج ورزشکاران ذکر کرد؛ شناسایی خانواده های ورزشکار که از نظر اقتصادی توانایی مالی ندارند و کمک به این  خانواده ها از دیگر کارهایی است که بسیج ورزشکاران از مسئولیت های خود می داند.

وی افزود: بسیج ورزشکاران دراین دوران کرونایی اقدامات بسیاری از جمله توزیع 4500 عدد ماسک و ضد عفونی کردن مکان های ورزشی و اعلام آمادگی بسیجیان ورزشکار جهت کمک در بیمارستان ها و آمادگی جهت برپاکردن بیمارستان صحرایی از دیگر فعالیت های این نهاد ورزشی است.

ابراهیمیان خبر داد: بسیج ورزشکاران شهرستان خمینی شهر به دلیل موفقیت در اکثر فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و مذهبی و .... از بین شهرستان های استان توانست کسب رتبه برتر را از آن خود کند .

رییس بسیج ورزشکاران شهرستان خمینی شهر در پایان خاطر نشان کرد: بسیج ورزشکاران در نظر دارد کنار ورزش، نوجوانان و جوانان را جذب بسیج کند چرا که آینده کشور به دست فرزندان این کشور است و برای پیشرفت اسلام و آرمان های انقلاب داشتن روحیه جهادی و بسیجی و انقلابی شرط اول پیشرفت در امور کشور است و امید است با توکل برخدا در راهی که قدم گذاشته ایم وظیفه خود را به نحو احسنت انجام دهیم و ادامه دهنده راه شهیدان باشیم.

بیج ورزشکاران خمینی شهر

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه