English

حضور فعال زنان استان کرمانشاه در مراسم روز جهانی زن روستایی

با حضور مدیران و کارشناسان امور زنان روستایی شهرستان‌ها و دهستان‌های استان کرمانشاه در کنار بیش از ۳۵۰ زن روستایی و عشایری به‌صورت مجازی و از طریق ویدئوکنفرانس مراسم بزرگداشت زن روستایی برگزار شد.

حضور فعال زنان استان کرمانشاه در مراسم روز جهانی زن روستایی

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، در مراسم روز جهانی زن روستایی که هم‌زمان با سراسر کشور و از طریق ویدئوکنفرانس با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور و دکتر خاوازی وزیر جهاد کشاورزی ارتباط برقرار شد از دستاوردهای زنان روستایی و عشایری کشور رونمایی به عمل آمد.

کوروش مهرابی مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به موفقیت‌های زنان روستایی و عشایری استان در تولید محصولات گواهی‌شده و فرآوری تولیدات گفت: زنان روستایی استان کرمانشاه با تولیدات خود شامل 15 محصول گواهی‌شده و سایر تولیدات دامی، کشاورزی، فراوری محصولات شامل (ترشی و شوری، انواع سرکه، شیره توت و انگور، گیاهان دارویی و...) ازجمله سرآمدان کشور هستند.

وی تأکید کرد: تاکنون ۱۴۳ صندوق خرد زنان روستایی در استان کرمانشاه با عضویت ۴۰۴۴ نفر تشکیل‌شده و با دریافت وام از صندوق کارآفرینی امید تولیدات مناسبی را به بازار مصرف ارائه می‌نمایند.

گفتنی است در این سمینار ۳۵۰ نفر از زنان روستایی استان کرمانشاه به‌صورت مجازی در مراسم شرکت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه