English

استاندار کرمانشاه:

موقوفات کرمانشاه می‌تواند بخش قابل‌توجهی از بیکاری کرمانشاه را مرتفع کند

هوشنگ بازوند گفت: دهه وقف فرصتی برای تلاش و خدمتی بزرگ به جامعه و انجام کارهای ارزشمند و ماندگار به‌منظور برقراری عدالت و توسعه اجتماعی و دسترسی محرومین و نیازمندان به خدمات و امکانات رفاهی و اقتصادی است.

موقوفات کرمانشاه می‌تواند بخش قابل‌توجهی از بیکاری کرمانشاه را مرتفع کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در جلسه شورای اداری اوقاف کرمانشاه که به مناسبت فرارسیدن دهه وقف برگزار شد؛ وقف را گامی مهم به‌سوی تحقق عدالت اجتماعی عنوان کرد و ابراز داشت: وقف گامی به‌سوی عدالت اجتماعی، کاری ارزشمند و احسانی ماندگار است و با کارکردهای مؤثر فرهنگی و اجتماعی زمینه کمک به نیازمندان را نیز فراهم می‌نماید و در محرومیت‌زدایی بسیار مؤثر است.

بازوند اظهار داشت: در کرمانشاه شرایط موقوفات می‌تواند خیلی از مشکلات مردم را حل کند و اوقاف و امور خیریه در اشتغال‌زایی که به‌عنوان یکی از دغدغه‌های همیشگی و مشکلات استان مطرح بوده، نقش‌آفرینی داشته باشد.

وی با اشاره به خدمات نوآورانه و اقدامات جدید اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، گفت: کارهای مهم در این دوره انجام‌شده و شاهد شکوفایی و کارآمدی این اداره کل در مسیر کمک به مردم و رفع مشکل بیکاری هستیم و براین اساس از خدمات مدیرکل و کارکنان اوقاف تشکر می‌کنم.

بازوند در ادامه گفت: انتظار داریم اوقاف سهمی قابل‌توجه در ایجاد شغل در استان داشته باشد و در این مقطع زمانی با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود خدمات بیشتری را انجام دهد.

استاندار کرمانشاه شرایط وقف را با توجه به لزوم مساعدت به برخی مشکلات جامعه نیازمند بازنگری و تغییر دانست و گفت: با توجه به نیازی جدید جامعه ازجمله ورود به حل مشکلات و آسیب‌های اجتماعی این امکان ایجاد می‌شود از طریق وقف بسیاری از مشکلات و گرفتاری‌ها را حل کرد زیرا ساماندهی آسیب‌های اجتماعی می‌تواند اقدامی مهم برای جلوگیری از هزینه‌های بیشتر جامعه در آینده باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه