English

استاندار کرمانشاه:

تاکنون گازرسانی به ۱۵۴۱ روستای کرمانشاه انجام‌شده است

هوشنگ‌ بازوند گفت: توسعه‌ گازرسانی به مناطق روستایی و شهری یکی از اهداف دولت یازدهم و دوازدهم بود که در راستای این هدف تاکنون گازرسانی به ۱۵۴۱ روستای استان انجام‌شده است.

تاکنون گازرسانی به ۱۵۴۱ روستای کرمانشاه انجام‌شده است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به شهر نودشه افزود: در ابتدای دولت تدبیر و امید فقط عملیات گازرسانی به ۲۰۹ روستا در کرمانشاه انجام‌شده بود و از ابتدای دولت تاکنون ۱۳۳۲ روستا از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.

بازوند به سیاست‌های اتخاذشده از سوی وزیر نفت درزمینهٔ بهره‌گیری از منابع قانون بودجه ازجمله بند «ق» تبصره ۲ قانون بودجه برای طرح‌های گازرسانی اشاره کرد و اظهار داشت: توسعه مناطق مرزی و محرومیت‌زدایی با رویکرد برخورداری مردم از امکانات و رونق کسب‌وکار مرزنشینان همیشه اولویت داشته است و امروز شاهد تحقق این مهم در استان هستیم.

مقام ارشد استان از تلاش‌ها و حمایت‌های بی‌دریغ وزیر نفت در استان تقدیر کرد و گفت: انتظار داریم این همراهی و مساعدت تا پایان دولت و اتمام پروژه‌ها به‌صورت ویژه تداوم داشته باشد.

بازوند در این مراسم که با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد؛ درخواست افزایش سرانه خانوارها برای بهره‌مندی ۱۰ روستای دیگر در نوار مرزی از نعمت گاز طبیعی توسط وزارت نفت را ارائه داد و گفت: گازرسانی به سه شهر ریجاب، ازگله و‌ نوسود در استان باقی‌مانده است که تا پایان سال پروژه گازرسانی به نوسود به پایان می‌رسد و دو شهر دیگر تا نیمه اول سال ۱۴۰۰ از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

استاندار کرمانشاه به تلاش‌های صورت گرفته در راستای آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی اسلام‌آباد غرب با سرمایه‌گذاری ۷ هزار میلیارد تومان اشاره کرد و از مساعدت ویژه وزیر نفت در پتروشیمی چهارم استان و‌ آغاز مجدد فعالیت اجرایی پالایشگاه آناهیتا تشکر می‌کنم و مساعدت ایشان را جهت اخذ تسهیلات از صندوق ملی توسعه در پتروشیمی آناهیتا خواستاریم.

شایان‌ذکر است که پروژه گازرسانی به شهر مرزی نودشه امروز با حضور وزیر نفت به‌صورت ویدئو کنفرانس، استاندار کرمانشاه، امام‌جمعه پاوه، نماینده اورامانات و سایر نمایندگان مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

گفتنی است که پروژه گازرسانی به ۸۱ روستا بااعتبار ۷۱۰ میلیارد تومان و گازرسانی به یک هزار و ۲۲۹ خانوار شهری و ۳ هزار و ۶۲ خانواده روستایی نودشه، ۲۲ واحد صنعتی افتتاح و عملیات اجرایی گازرسانی به ۴۸ روستا و واحد صنعتی دیگر نیز آغاز شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    روستای ماتاکرمانشاه ۵دقیقه راه است آقای بازوندپس چراماگازنداریم روستای پشتوه

  • Ht

    ما جز شهرستان سرپل ذهاب روستای جوانمیری هستیم که نزدیک به حدود ۱۰۰روستا در منطقه پشتنگ ذهاب هستیم لوله کشی گاز نشدیم هیچ نزدیک یک ماه کپصول گاز هم نداریم

  • علی نجفی

    لطفا" در مورد روستاهای سامله و با لاوند بخش سرفیروزابا د هم از لحاظ گازرسانی اقدام شود

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه