English

معاون سیاسی استاندار کرمانشاه:

ایجاد ناامنی در جامعه از اهداف اصلی دشمنان است

حسین خوش‌اقبال در نشست با فرمانده و جمعی از مسئولین انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: ایجاد ناامنی و دامن زدن به برخی مسائل به یکی از برنامه‌های دشمنان انقلاب تبدیل‌شده و در این راستا از هیچ تلاشی هم دریغ نمی‌کنند.

ایجاد ناامنی در جامعه از اهداف اصلی دشمنان است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون سیاسی استاندار کرمانشاه گفت: نیروی مقتدر انتظامی و مأموران جان‌برکف پلیس در سخت‌ترین و حساس‌ترین مأموریت‌ها طی سال‌های اخیر موفق عمل کرده‌اند تا امروز شاهد شکست کامل دشمنان در بعد ایجاد ناامنی در کشور با یاری نیروی انتظامی کشور باشیم.

وی ادامه داد: مأموریت بسیاری از سرسپرده‌های داخلی دشمنان ایجاد یاس و ناامیدی میان مردم و انجام برخی حرکات مذبوحانه ازجمله ایجاد درگیری و تیراندازی به سمت نیروهای مسلح و مردم بی‌گناه است تا جامعه ما را ناامن جلوه دهند.

خوش‌اقبال تصریح کرد: بااین‌حال به برکت وجود یکی از مقتدرترین نیروهای مسلح جهان در ایران که نیروی عزتمند انتظامی نیز در میان آن‌ها قرار دارد، بخش قابل‌توجهی از اقدامات دشمنان خنثی و نقشه‌هایشان نقش بر آب‌شده است.

وی یادآور شد: پس از شکست‌های پیاپی دشمنان در اجرای نقشه‌هایشان، آن‌ها در تازه‌ترین راهبرد خود پلیس هراسی در کشور را آغاز کرده‌اند و حتی دست به تحریم این نیروی خدمتگزار و بی‌ادعا زدند تا به خیال خام خود بتوانند از اعتبار پلیس نزد مردم بکاهند، اما در این نقشه نیز ناکام ماندند.

وی گفت: امروز پلیس مقتدر جمهوری اسلامی همراه‌تر از همیشه در کنار مردم قرار دارد و عموم شهروندان نیز قدردان زحمات بی‌وقفه و شبانه‌روزی مأموران نیروی انتظامی هستند.

خوش‌اقبال در پایان با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات نیروی انتظامی کرمانشاه، گفت: وجود فرمانده‌ای لایق مانند سردار جاویدان در رأس پلیس کرمانشاه باعث ایجاد امنیتی پایدار شده و امروز با تلاش‌های مخلصانه مأموران شاهد وجود امنیتی مطلوب در این دیار هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه