English

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

روزانه ۳ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ کرمانشاه برقرار می‌شود

سردار علی‌اکبر جاویدان با اشاره به برقراری میانگین روزانه سه هزار تماس با پلیس ۱۱۰، گفت: بیش از ۳۳۰ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی از ابتدای سال جاری تاکنون گرفته‌شده است.

روزانه 3 هزار تماس با پلیس 110 کرمانشاه برقرار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، فرمانده انتظامی کرمانشاه در نشست هم‌اندیشی با مجمع نمایندگان کرمانشاه در خصوص اقدامات پلیس کرمانشاه اظهار داشت: از مجموع تماس‌های برقرارشده با پلیس ۱۱۰ بیش از ۴۰ درصد آن‌ها منجر به عملیات، حدود ۵۰ درصد منجر به راهنمایی افراد و ۱۰ درصد نیز منجر به بررسی‌های اطلاعاتی شده است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات پلیس طی سال جاری دستگیری حدود هفت هزار و ۸۰۰ مجرم شامل افراد قاچاقچی، سارق، خرده‌فروش مواد مخدر، اراذل‌واوباش بوده است.

سردار جاویدان بابیان اینکه مبارزه جدی با پدیده قاچاق، مواد مخدر و سرقت ازجمله برنامه‌های اولویت‌دار پلیس کرمانشاه در سال جاری است، گفت: اقدامات خوبی در همه این زمینه‌ها با تلاش همکاران انجام و دستاوردهای خوبی ازجمله افزایش کشفیات کالای قاچاق و مواد مخدر و کاهش سرقت‌های خشن داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه به فعالیت مراکز مشاوره در کلانتری‌های استان اشاره و اظهار داشت: در سه ماه نخست امسال سه هزار و ۳۵۲ پرونده از طرف مراجع قضایی به مراکز مشاوره کلانتری‌ها و مرکز مستقر در معاونت اجتماعی ارسال‌شده است.

وی گفت: از این تعداد پرونده ۲ هزار و ۲۳۹ پرونده معادل ۶۹ درصد آن‌ها منجر به مصالحه شده است که تأثیر خوبی در خلوت‌تر شدن محاکم قضایی داشته است.

سردار جاویدان یادآوری کرد: پلیس علاوه بر اینکه با هرگونه ناامنی و افراد مجرم قاطعانه برخورد می‌کند بخشی از فعالیت‌های خود را نیز متمرکز اقدامات پیشگیرانه و فرهنگ‌سازی اصلاح رفتار کرده که در این راستا معاونت اجتماعی، پلیس فتا، دفتر تحقیقات کاربردی و پلیس‌های راه و راهور در حال تلاش و اجرای برنامه‌های آموزشی برای عموم شهروندان هستند.

این مقام عالی‌رتبه انتظامی در ادامه ضمن تبریک به نمایندگان استان کرمانشاه برای راه‌یابی به خانه ملت، نقش آن‌ها را در کاهش مشکلات مردم و امیدواری بخشیدن به آن‌ها بسیار حیاتی دانست و گفت: عملیاتی کردن وعده‌های انتخاباتی می‌تواند مردم انقلابی استان را به آینده خوش‌بین و از سوءاستفاده رسانه‌های بیگانه جلوگیری کند.

سردار جاویدان همچنین با اشاره به کسب ۱۱۰۰ مجوز استخدام برای انتظامی استان در سال جاری گفت: انتظار می‌رود با حمایت‌های بیشتر مسئولان کشور این سهمیه برای جذب بیشتر جوانان علاقه‌مند به حوزه پلیس کرمانشاه افزایش یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه