English

فرماندار سرپل‌ذهاب خبر داد:

افتتاح ۳ طرح عمرانی با بیش از ۲۴ میلیارد ریال اعتبار در سرپل‌ذهاب

محبت جمالی نیا گفت: سه طرح عمرانی در اولین روز از گرامیداشت هفته دولت اعتبار ۲۴ میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال بهره‌برداری رسید.

افتتاح ۳ طرح عمرانی با بیش از ۲۴ میلیارد ریال اعتبار در سرپل‌ذهاب

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، فرماندار سرپل‌ذهاب در خصوص طرح‌های ویژه هفته دولت در شهرستان سرپل‌ذهاب ابراز داشت: 3 طرح عمرانی هم‌زمان با گرامیداشت هفته دولت در سرپل‌ذهاب افتتاح می‌شود که شامل طرح آبخیزداری، گردشگری و راه‌سازی است که درمجموع با ۲۴ میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال زمینه اشتغال ۲ تن را فراهم می‌کند.

جمالی نیا افزود: یکی از این طرح‌ها شامل پروژه عمرانی و گردشگری، بوم گردی منطقه قلاویز این شهرستان به مساحت ۱۲۰ مترمربع در ۲ طبقه بااعتبار ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال است که زمینه اشتغال ۲ تن را فراهم می‌کند.

وی اظهار داشت: طرح رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های ارتباطی روستایی سرابگرم، گلم کبود، جلالوند در بخش مرکزی و حومه شهرستان به میزان ۷۰۰ متر تعریض، شانه سازی و روکش آسفالت و شیار لغزاننده و نصب علائم ایمنی و خط کشی بااعتبار ۱۱ میلیارد ریال دیگر طرح مورد افتتاح امروز بود.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: همچنین پروژه آبخیزداری حوضه بریموند با ۱۱ میلیارد و ۱۲۶ میلیون ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی در پنج بخش اجرایی سیلاب، خشکه چین، گابیون، بندسنگی ملاتی و بتن کاری نیز دیگر طرحی بود که امروز در اولین روز از گرامیداشت هفته دولت در شهرستان سرپل‌ذهاب به بهره‌برداری رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه